Libra Internet Bank a realizat, în primul semestru din 2019, un profit net de 51,02 milioane de lei, dublu față de rezultatul înregistrat la finalul primului trimestru al acestui an (25,04 milioane de lei) și în creștere cu 10%, comparativ cu rezultatul obținut în perioada similară a anului trecut (46,39 milioane de lei).

Potrivit băncii, acest rezultat a fost obținut prin continuarea extinderii portofoliului de credite, pe de o parte, în condițiile unei rate de neperformanță aflate în continuare mult sub media sistemului bancar, precum și prin optimizarea permanentă a cheltuielilor operaționale, pe de altă parte.

„Motorul creșterii indicatorilor de performanță ai Libra Internet Bank rămâne abordarea de nișă, cu specializare pe segmentele profesii liberale, agricultură și real estate. Această specializare vizează atingerea celor mai înalte standarde de calitate, printr-o abordare modernă și prudentă, în același timp, care mizează pe optimizarea și punerea în valoare atât a canalelor alternative, cât şi a celor clasice. În ceea ce privește profitabilitatea, obiectivul nostru în 2019 rămâne acela de a atinge cel puțin nivelul profitului de anul trecut, de cca. 95 de milioane de lei. La jumătatea anului 2019, pot confirma că suntem în grafic”, declară Emil Bituleanu, Director General Libra Internet Bank, într-un comunicat de presă.

La 30 iunie 2019, activele nete ale Libra Internet Bank au fost de 5,57 miliarde de lei, în creștere cu 2% față de începutul anului și cu cca. 12% mai mult decât valoarea înregistrată la jumătatea anului trecut: 4,96 miliarde de lei.

Totodată, soldul creditelor a ajuns la 3,74 miliarde de lei, cu 15% mai mult decât la începutul anului și în creștere cu cca. 22% față de valoarea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut: 3,06 miliarde de lei. Cât despre rata de neperformanță a băncii, aceasta a fost de 1.89%, în continuare un nivel mult mai bun decât media pieței.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)