Eurobank, proprietarul Bancpost, a inregistrat in primul trimestru, in Romania, un profit de 2,3 milioane de euro, dupa ce a avut pierderi in fiecare trimestru al anului trecut, provocate de provizioanele constituite pentru creditele neperformante, potrivit datelor publicate de grupul elen. Anul trecut,  Eurobank a inregistrat in Romania pierderi de 151,2 milioane de euro si provizioane de 145,4 milioane de euro.

Activele bancii elene in Romania se situau la sfarsitul primului trimestru la 3,3 miliarde de euro, in crestere de la 3,26 miliarde de euro in trimestrul patru al anului trecut.

Veniturile operationale ale Eurobank in Romania au atins in primul trimestru 36,5 milioane de euro dupa venituri de 37,3 milioane de euro in trimestrul patru.

Soldul brut al creditelor a crescut cu 2% in intervalul analizat, fata de ultimul trimestru al anului trecut, la 2,59 miliarde de euro. In primul trimestru, soldul creditelor se ridica la 2,65 miliarde de euro.

Portofoliul depozitelor a scazut cu 3,2% comparativ cu sfarsitul anului trecut, la 1,82 miliarde de euro, dar este peste nivelul de 1,8 miliarde de euro din primul trimestru al anului 2014.

Eurobank a inregistat in primul trimestru, in Romania, cheltuieli operationale de 25,2 milioane de euro.

In primul trimestru, creditele cu intarzieri la plata de peste 90 de zile s-au ridicat la 825 milioane de euro, fata de 800 de milioane de euro la sfarsitul anului trecut.

Banca a constituit in primele trei luni provizioane pentru credite neperformante de 9,8 milioane de euro, fata de 41,4 milioane de euro in trimestrul al patrulea.

Eurobank, a treia mare institutie de credit din Grecia, a raportat pentru primul trimestru pierderi de 94 milioane de euro, in scadere de la 524 milioane euro in trimestrul patru, respectiv 207 milioane euro in primul trimestru al anului trecut. Veniturile operationale au fost de 463 milioane de euro. Grupul a constituit provizioanele pentru credite neperformante de 303 milioane de euro.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)