Pentru Eurolife ERB Asigurari de Viata, anul 2013 a insemnat o dubla reusita. Rezultatele inregistrate din punctul de vedere al volumului de prime brute subscrise au marcat intrarea companiei in topul primilor 10 asiguratori de viata, in timp ce profitul realizat a propulsat-o pe cea de a 10-a pozitie in industria autohtona de asigurari, se arata intr-un comunicat de presa remis de companie.

Astfel, Eurolife ERB Asigurari de Viata a incheiat anul trecut cu o crestere a volumului de prime brute subscrise cu aproape 200%, atingand o valoare totala de 44,1 milioane lei, fata de 14,9 milioane lei la finele lui 2012. Conform publicatiei “Insurance Profile” editata de grupul de presa specializat Media XPRIMM, acest rezultat i-a adus Eurolife ERB Asigurari de Viata o cota de piata de 2,70% pe piata asigurarilor de viata, in crestere fata de 0,83% in 2012, ceea ce i-a permis urcarea cu 7 pozitii in clasament pe parcursul lui 2013 si ocuparea locului 9 pe acest segment.

Din punctul de vedere al rezultatului exercitiului financiar, Eurolife ERB Asigurari de Viata a inregistrat profit si in 2013, in valoare de 3,7 milioane lei, fapt care o claseaza pe pozitia a zecea in topul jucatorilor locali din asigurari, conform raportului anual al Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF).

“In cei sase ani de activitate, Eurolife ERB Asigurari de Viata a reusit sa castige constant cota de piata si sa isi mentina profitabilitatea, chiar in conditiile macroeconomice dificile din ultima perioada, care au influentat semnificativ si industria asigurarilor. Rezultatele inregistrate anul trecut s-au bazat pe trei vectori: parteneriatul strategic cu Bancpost, diversificarea activitatii cu produse inovative in zona de investitie si protectie prin lansarea “Colectiei de Bune Perspective”, precum si instruirea fortei de vanzari la nivel national, astfel incat sa asiguram o informare completa si corecta a clientilor.” a declarat Anita Nitulescu, Director General Eurolife ERB Asigurari de Viata.

In parteneriat cu Bancpost, Eurolife ERB Asigurari de Viata a conceput si lansat in 2013 trei noi produse sub umbrela “Colectia de Bune Perspective”, care adreseaza unele dintre cele mai frecvente nevoi ale clientilor. Planul de Economii pentru Copii “Perspective pentru Educatie”, a combinat in premiera pe piata flexibilitatea unui cont de economii cu protectia data de o asigurare de viata cu componenta de economisire. Pana in prezent, peste 3.000 de parinti au ales acest produs inovator pentru a le asigura copiilor lor resursele financiare necesare unui start de succes in viata de adult.

“Perspective pentru Banii Tai”, un produs tip unit-link cu fereastra de vanzare limitata in timp si termen de maturitate de un an, bazat pe evolutia indicelui bursier european Eurostoxx 50, a atras contracte in cuantum de peste 7 milioane de euro. Cei peste 2.800 de clienti care au ales anul trecut sa investeasca in acest produs au incasat la maturitate un profit de 10% la prima neta investita, randament net superior metodelor traditionale de economisire disponibile pe piata.

Anul acesta a fost lansata editia 2014 a produsului, care ofera posibilitatea obtinerii unui profit de 8,3% si garantarea a 95% din prima neta investita. Termenul de maturitate este tot de un an, iar fereastra de vanzare este, de asemenea, limitata in timp, fiind deschisa doar pana pe 25 iulie. “Perspective pentru Viitor”, un produs de asigurare traditional, dedicat clientilor interesati de economisirea pe termen lung, pe o perioada de minim 10 ani. Produsul stimuleaza reflexul economisirii constante si permite acumularea de fonduri cu riscuri zero, suma asigurata fiind garantata la finalul contractului. La doar 9 luni de la lansare, produsul inregistreaza un numar de peste 1.200 de contracte in vigoare.

In primul semestru al acestui an, Bancpost si Eurolife ERB au extins “Colectia de Bune Perspective” cu un nou produs, “Pachetul de Bune Perspective Protect”, care consta in doua asigurari de viata complementare ce pot fi asociate contului curent deschis la Bancpost. Astfel, Protect Viata acopera riscul de deces din orice cauza si acoperire suplimentara in caz de accident, in timp ce Protect Accident, un produs al Eurolife ERB Asigurari Generale, vine in completare si acopera riscurile de invaliditate permanenta, spitalizare si interventie chirurgicala survenite ca urmare a unui accident. Clientii pot opta pentru prime cuprinse intre 3 si 63 de lei pe luna, in functie de nivelul de acoperire pe care si-l doresc. Peste 30.000 de clienti au ales deja protectia data de acest pachet.

“Suntem o companie de bancassurance, iar produsele oferite in parteneriat cu Bancpost cumuleaza beneficiile produselor bancare cu cele oferite de asigurari. In viitor, vom ramane acelasi partener de incredere pentru clientii nostri, fata de care ne-am onorat intotdeauna angajamentele si pentru care vom dezvolta in continuare produse care sa le aduca plus-valoare.” a adaugat Anita Nitulescu.

***
Eurolife ERB Asigurari de Viata, societatea de asigurari de viata a Grupului Eurobank in Romania, si-a inceput activitatea in 2007, sub denumirea EFG Eurolife. Compania activeaza in principal pe piata de bancassurance prin parteneriatul strategic cu Bancpost si este specializata pe asigurari de viata, accidente si somaj, produse de economisire traditionale, precum si pe produse unit-linked. Eurolife ERB Asigurari de Viata ocupa locul al 9-lea in topul asiguratorilor de viata din Romania din puncul de vedere al primelor brute subscrise (PBS) si a inregistrat profit in fiecare an, de la inceputul operatiunilor.

Bancpost este o banca de top 10 in Romania, cu o experienta pe piata locala de peste 23 de ani. Banca are 2,800 de angajati, o retea teritoriala extinsa de 190 de sucursale, 8 Centre Regionale si 8 Centre de Afaceri si peste 1 milion de clienți corporativi, de retail si institutionali pentru care ofera o gama variata de solutii financiar-bancare eficiente si de incredere. Bancpost este totodata unul dintre liderii pietei locale de carduri – a dezvoltat retele extinse de peste 550 ATM-uri, 8.800 POS-uri si 230 APS-uri care ofera accesul comod si permanent la serviciile Bancii. Bancpost este partenerul exclusiv in Romania al American Express® in ceea ce priveste emiterea si acceptarea cardurilor de credit si este totodata reprezentant Visa si MasterCard.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)