Gothaer Asigurari Reasigurari anunta pentru primul semestru al anului 2013 afaceri locale in crestere de peste 90% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cumuland un volum total al primelor brute subscrise de peste 27 milioane de lei pentru primele 6 luni ale anului curent.

Cresterea sustinuta a Gothaer Asigurari Reasigurari pe piata locala se releva inca de la inceputul anului, compania urcand 4 locuri in clasamentul de asigurari generale la finele primului trimestru din 2013, conform datelor publicate de insuranceprofile.ro.

„Continuam sa ne dezvoltam afacerile in zona de retail, precum si pe segmentul companiilor mici si mijlocii, cu un plan de afaceri construit pe strategii bine definite pentru a ajunge la un volum de prime consolidat si sustenabil. Focusul nostru ramane in continuare pe client si in jurul lui ne concentram atat strategia de crestere, cat si mentinerea si imbunatatirea permanenta a serviciilor acordate” declara Anca Babaneata, CEO Gothaer Asigurari Reasigurari.

In topul asigurarilor Auto Casco din Romania, Gothaer se afla printre primii 10 asiguratori in trimestrul I al anului 2013, cu o cota de piata de 1.07%, ajungand in S1 la un volum de prime de peste 9 milioane lei.

Compania a inregistrat cresteri semnificative si pe partea de asigurari tip property, principala linie de business a campaniei, cu 291% fata de S1 2012, cumuland un volum de prime brute subscrise de peste 12 milioane de lei. In ceea ce priveste categoria asigurarilor agricole, Gothaer ocupa locul 3 in clasamentul de profil, cu o rata imbunatatita a cotei de piata de la 6,58% in T1 2012, la 11,66% in 2013.

Oferta Gothaer Asigurari Reasigurari cuprinde produse cheie adresate atat persoanelor fizice cat si celor juridice si include atat tipurile de asigurari specifice nevoilor individuale private, precum asigurarile de locuinte, casco si sanatate, cat si o gama larga de produse inovatoare adresate antreprenorilor, companiilor mici si mijlocii si angajatilor.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)