Polonezii de la Getin Holding au inceput constructia unui grup pe piata financiar-bancara dupa achizitia bancii Romanian International Bank si a companiei de leasing VB Leasing, iar astazi au lansat invitatia prin care isi anunta rebrandingul.

Idea Bank, brand utilizat deja pe mai multe piete din regiune, se va lansa oficial in Romania saptamana viitoare, pe 22 Aprilie 2015.

Noua banca a apelat la un mod ingenios de a-si face aparitia pe piata locala: fresh-ul de portocale si invitatia postata pe o sticla originala alcatuind modul inedit prin care bancherii de la Idea Bank vor sa se faca remarcati. Si au reusit!

”Te invit sa descoperi cel mai nou mod de a face banking in Romania. Unul fresh. Fara conservanti si fara formule secrete. Direct. Sincer. Clar. Asa cum ti-ai dorit inca de la inceput. Dar nu ma crede pe cuvant. Vino sa te convingi singur ca lucrurile pot sta altfel. Ca fresh inseamna si mai bun si mai simplu.”, este mesajul transmis de Idea Bank redactiei publicatiei online www.BankingNews.ro.

Noua entitate bancara isi schimba atat denumirea cat si sediul

Idea Bank isi muta sediul intr-un spatiu de 3.500 metri patrati inchiriat in Hermes Business Campus.
Aici isi vor desfasura activitatea cei 300 de angajati ai Idea Bank (sediul central) precum si divizia de recuperare a creantelor GetBACK Recovery, in doua etaje ale Hermes Business Campus.
Getin Holding opereaza pe pietele din Europa de Est, unde controleaza trei banci si o companie de leasing.

Mesajul transmis este “simplu”, 100% natural. Noua culoare a bancii va fi albastru, aleasa special pentru a transmite siguranta si incredere.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)