Idea::Bank, parte a Getin Holding,  si-a  lansat astazi identitatea, filozofia si oferta bancara pentru publicul din Romania sub sloganul „Fresh banking from Poland”. Idea::Bank isi propune sa ofere clientilor produse simple, usor de inteles, intr-o maniera transparenta si prompta.

“Romania este o ţara cu potenţial de crestere mare, cu un sistem financiar stabil, devenind astfel in mod natural o destinaţie pentru extinderea Getin Holding. Idea::Bank si Idea::Leasing sunt doar primii piloni ai strategiei noastre de a construi un grup financiar puternic pe piaţa locala. Modelul de business testat si perfecţionat in operaţiunile Grupului s-a dovedit a fi de succes, fapt care ne da incredere ca putem replica succesul si in Romania.”, a declarat PIOTR KACZMAREK, CEO Getin Holding Group.

 

Cu o abordare  axata pe simplitate, transparenţa si parteneriat, Idea::Bank vine cu  oferte unice pe piata romaneasca:
·    0% comision pentru retragerea de numerar de la orice ATM din ţara si din strainatate, oriunde in lume.  Oferta propusa pana la final de an se aplica cardurilor de debit idea::foto cu conditia virarii lunare pe card a salariului de minimum 1.500 de lei sau a platii la comercianti de minimum 700 lei/luna.
·    Un singur document pentru solicitarea creditului de nevoi personale Idea::selfie, respectiv actul de identitate (fara adeverinta de venit) pentru solicitantii salariati care obtin venituri standard.
·    Dobanda dubla in ultima luna cu Idea::depo, pentru depozitele constituie pe o perioada mai mare de 6 luni, indiferent de valuta aleasa.
·    Operatiuni rapide prin Idea::iBank internet banking  finalizate cu doar 3 click-uri.

In plus, atitudinea fresh este sustinuta si de experienta pe care Idea::Bank o propune clientilor in sucursalele nou deschise: un spatiu de joaca pentru copii si, cat de curand, acces la intranet prin tablete puse la dispozitia clientilor si un canal video propriu – Idea::TV realizat in parteneriat cu un furnizor local.

 

 

“Relatia dintre banca si consumatorul de servicii financiare trebuie sa reintre in normalitate. Numele nostru, Idea::Bank, ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp sa oferim clientilor produse simple, usor de inteles, intr-un mod transparent, deschis si prompt care sa le ofere acestora economie de timp si bani.”  a declarat STEPHEN ORLESKY, CEO Idea::Bank Romania.

Idea::Bank ofera produse si servicii persoanelor fizice si IMM-urilor, mizand pe dezvoltarea noilor tehnologii – internet si digital banking – si diversificarea  canalelor alternative de vanzare si post vanzare care sa completeze natural  prezenta teritoriala selectiva.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)