Toate serviciile ING sunt în prezent funcționale, iar clienții pot efectua tranzacții cu cardul la comercianți și la bancomat, anunță reprezentanții ING Bank România. Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile. Ne cerem scuze încă o dată pentru toate neplăcerile create. Am tratat situația cu maximă prioritate și am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cat mai repede posibil. Continuăm să monitorizăm stabilitatea serviciilor”, precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat de presă.

ING România va returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci, efectuate sâmbătă de către proprii clienți, și va suporta costurile adiționale generate de indisponibilitatea plăților cu cardul, în urma problemelor tehnice survenite timp de mai multe ore, când în rețeaua băncii nu a putut fi efectuată nicio operațiune de plată atât în online, cât și la comercianți sau prin bancomatele băncii, se arată într-un comunicat de presă al instituției bancare, transmis, duminică, Agerpres.

 

În același timp, banca precizează că blocajul serverelor băncii și sistemul de stocare a datelor a fost provocat în urma unui test planificat efectuat în centrul de date al ING, pentru sistemul de stingere a incendiilor.

Banca a anunțat în cursul zilei de 10 septembrie că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.

“Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile”, menționa ING Bank România.Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.

“Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate”, a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.

ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)