ING Wealth Management , divizia ING Bank de private banking, a lansat noi produse de investitii care valorifica oportunitatile actuale la nivel global, a anuntat astazi banca. Printre acestea se numara produse structurate pe: evolutia actiunilor principalilor sponsori ai Jocurilor Olimpice, pretul actiunilor unor retaileri internationali precum Abercrombie & Fitch, cursul de schimb euro/dolar sau evolutia activelor unor companii de renume precum Apple, BMW si evolutia pretului aurului.

„In continuarea lansarii produselor structurate, ne propunem ca pana la sfasitul anului sa imbogatim portofoliul de produse de investitii cu actiuni si obligatiuni guvernamentale si corporatiste de pe pietele internationale si sa extindem oferta de fonduri mutuale, adaugand celor administrate de catre ING Investment Management noi fonduri ale altor companii specializate in administrarea de active”, a declarat Octavia Cutus, Director ING Wealth Management .

Noua oferta ING Wealth Management a fost dezvoltata cu ajutorul specialistilor ING Luxemburg, care au identificat cele mai interesante oportunitati de investitie de pe pietele internationale, au conceput produse si, impreuna cu echipa din Romania, au facut o prima selectie care ar putea corespunde obiectivelor financiare ale clientilor locali.

Potrivit reprezentantilor bancii, aceste produse permit un grad ridicat de personalizare, ele putand fi adaptate asteptarilor, experientei si orizontului investitional specific fiecarui client.

ING Bank a fost prima banca din Romania care a oferit servicii de private & personal banking prin intermediul unei echipe dedicate, in anul 2001. In urma unui proces de cercetare a evolutiilor pietei si de reevaluare a nevoilor clientilor bancii, ING a fondat, in 2011, divizia de Wealth Management, cu obiectivul de a oferi servicii complexe, de consultanta in investitii si servicii de management al portofoliului, clientilor care dispun de fonduri mai mari de 400.000 euro.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)