Telefonul mobil s-a transformat intr-un obiect indispensabil pentru tineri. Insa cand vine vorba sa-l foloseaca pentru serviciile bancare mobile, au rezerve. Un studiu al Starcom Romania arata ca 61 la suta dintre tineri au cel putin un card bancar si 42 la suta sunt interesati de comertul electronic. Pe de alta parte, doar unul din zece face cumparaturi online, desi multi considera ca acest tip de shopping le face viata mai usoara.

Totusi, cand vine vorba despre internet banking, tinerii sunt ceva mai sceptici: doar un sfert dintre ei folosesc astfel de servicii cel putin o data pe luna. Bucurestiul este orasul cu tinerii cei mai conectati la noile modele de plati. Tinerii cu varste intre 16 si 24 de ani cumpara online in special imbracaminte, articole sportive, carti, muzica, filme si jocuri video.

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)