Libra Internet Bank a acordat IMM-urilor credite de peste 50 milioane lei cu garantie 50% prin programul COSME (Competitivness of Entreprises and Small and Medium Sized Enterprises), finantat de UniuneaEuropeana. Valoarea unui credit acordat prin programul COSME este de maxim 675.000 lei pe o perioada de maxim 60 de luni, iar cele mai multe companii au solicitat finantare pentru activitate curenta si investitii.

Pe parcursul anului 2015,Libra Internet Banka organizat gratuit pentru IMM-uri, workshop-uri informative prin care a venit in sprijinul acestora pentru le oferi finantare cu 50% garantii acordate prin programul COSME.

“Cred ca initiativa noastra de a fi cat mai aproape de IMM-urieste apreciata, dar mai ales utila in deciziile lor de finantare. Ne bucuram sa vedem un interes atat de mare pentru produsele COSME si ne propunem ca in continuare sa sprijinim prin workshop-uri gratuite cat mai multi antreprenori care doresc sa-si dezvolte afacerea“, a declarat Elena Ionescu, Director Fonduri Europene Libra Internet Bank.

Anul acesta, Banca va continua initiativa de a organiza gratuit workshop-uri pe tema fondurilor europene, primul eveniment de acest gen, fiind planificat pe 29 martie, in Constanta.

Libra Internet Bankeste prima banca din Romania care a semnat acordul de garantare COSME cu Fondul European de Investitii prin care companiile beneficiaza de 50% garantii oferite de COSME cu comison zero de garantare si.Prin acordul de garantare COSME, peste 1600 de companii vor putea beneficia de finantate in conditii avantajoase, Libra Internet Bankdispunand de un plafon de 240 mil. lei pe o perioada de 3 ani.

Beneficiarii finantarii prin programul COSME sunt IMM-uri din toate domeniile de activitate, inclusiv agricultura si profesii liberale (medici si farmacisti). IMM-urile interesate sa aplice pentru finantare in cadrul programului COSME pot obtine informatii complete la adresa www.librabank.ro/FonduriEuropene.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)