MasterCard extinde reteaua de acceptare MasterPass in Romania, prin semnarea unor acorduri cu Banca Comerciala Romana si EuPlatesc.ro, pentru implementarea butonului „Cumpara cu MasterPass” la comerciantii online care colaboreazacu cele doua institutii. Solutia tehnica a fost asigurata de catre procesatorul de tranzactii online EuPlatesc.ro. Peste 1.000 de comercianti online care colaboreaza cu BCR vor putea astfel oferi cumparatorilor posibilitatea de a realiza platile mai simplu, mai rapid si mai sigur. Ei se adauga unei retele globale de acceptare MasterPass de aproape un sfert de milion de comercianti.

Posesorii de carduri vor putea utiliza portofelul lor digital MasterPass, realizand plati,prin cateva clickuri,la comercianti precum RCS& RDS, institutii de cultura precumOpera Nationala Bucuresti sau Teatrul Elisabeta, portaluri de vanzare bilete spectacol precum www.bilet.ro, www.biletoo.ro, www.startickets.ro, www.vandbilet.ro, www.ambilet.ro, cat si magazine online care comercializeaza servicii/produse.

”MasterPass este un serviciu de plata inovator, care uneste sutele de mii de comercianti online cu utilizatorii de portofele digitale intr-o retea globala care asigura o experienta de plata sigurasi simpla. Romania se numara printre primele tari care contribuie la cresterea retelei de acceptare MasterPass si ne bucuram sa ii avem parteneri pe BCR si EuPlatesc.ro, cea mai mare banca din Romania si unul dintre cei mai importanti procesatori de plati online din tara. Comertul online din Romania creste foarte rapid, ajungand sa detina o pondere importantain comertul domestic. Consumatorii romani ne-au aratat in multe ocazii ca sunt deschisi catre noi tehnologii si servicii, cu conditia sa le ofere o experienta mai buna, iar MasterPass ne ajuta sa le oferim exact ce isi doresc”, a declarat Gabriel Ghita, Head of New Business Romania & Israel, MasterCard Europe.

“Prin implementarea solutiei de plata MasterPass dorim sa maximizam beneficiile aduse de noile tehnologii disponibile, pentru a oferi clientilor servicii rapide, sigure si usor de utilizat. Pentru ca MasterPass elimina necesitatea introducerii datelor cardului si a adresei la fiecare plata online, devine optiunea perfecta pentru clientii BCR care efectueaza plati online in mod frecvent, fie ca este vorba despre achitarea facturilor sau despre cumparaturi de la anumiti comercianti. Le oferim astfel clientilor nostri nu doar o experienta de plata simpla si sigura, ci si economii importante de timp”, a declarat Dorin Iancu, Sef Departament Acceptare Carduri, BCR.

“Ne bucuram sa putem pune la dispozitia clientilor nostri una dintre cele mai noi si sigure solutii de plata online: MasterPass, in parteneriat cu MasterCard. Introducerea acestei solutii reprezinta o etapa importanta in evolutia platilor electronice, oferind detinatorilor de card o experienta rapida si sigura de a efectua plati catre comercianti prin simpla utilizare a portofelului electronic. Intr-o lume in care cumparaturile online inregistreaza cresteri semnificative, iar timpul alocat acestora este tot mai redus, MasterPass se dovedeste a fi un instrument de plata complet, ce asigura atat un nivel ridicat de securitate  a platilor, cat si rapiditate si usurinta la utilizare”, a declarat Alexandra Dragomir, Director Executiv  al EuroPayment Services.

MasterPass este solutia digitala de plata a MasterCard care simplifica intreaga experienta de plata pentru consumatori, permitandu-le sa plateasca cu portofelul digital preferat, de pe orice dispozitiv, oriunde MasterPass este acceptat. Serviciul de checkout MasterPass ofera comerciantilor care doresc cresterea tranzactiilor de cumparare si a vitezei, o modalitate simpla de a accepta plati prin portofele digitale emise oriunde in lume, oferind o experienta de cumparare mai rapida, usoara si sigura, pentru clientii lor ocupati. MasterPass ofera bancilor, comerciantilor si partenerilor o gama larga de solutii de portofel digital – de la cele “la cheie”, la cele complet personalizabile.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)