Clientii Millennium Bank pot economisi pentru copiii lor cu ajutorul contului de economii in lei Sa Cresti Mare, recent lansat, care ofera o dobanda anuala de 5% pentru un sold minim de 300 de lei. Parintii pot economisi bani pentru copii pana cand acestia implinesc 18 ani, moment in care contul de economii ajunge la maturitate.

Depunerile in contul de economii pot fi facute in mod simplu si convenabil, prin programarea de transferuri lunare automate direct din contul curent al parintilor, in valoarea si la data stabilita de acestia. in plus, contul Sa Cresti Mare permite depuneri suplimentare oricand si fara limitare de suma. Dobanda este platita la fiecare sase luni si este capitalizata in contul de economii.

„in linie cu strategia noastra de a oferi un portofoliu diversificat de produse de economisire si, astfel, de a deveni un partener pentru clientii nostri in ceea ce priveste economisirea, Millennium Bank intra pe segmentul de produse de economisire pentru copii. Contul Sa Cresti Mare este o metoda avantajoasa pentru parintii care vor sa faca economii pe termen lung pentru copii si, in acelasi timp, sa beneficieze de flexibilitatea unui cont de economii”, a declarat Eliza Erhan, Director Dezvoltare Produse Retail la Millennium Bank Romania.

Contul este deschis de catre ambii parinti, pentru minorii care au sub 14 ani, sau de catre copil impreuna cu parintii, pentru minorii care au cel putin 14 ani. Clientii beneficiaza de zero comisioane de deschidere si de administrare a contului. Portofoliul de produse de economisire al Millennium Bank include depozite clasice la termen cu dobanzi fixe, Depozitul Ascendent cu dobanda progresiva, care ajunge la 10% pe an in a sasea luna, depozitul „12 luni castigatoare”, care ofera plata lunara a dobanzii, conturi de economii, precum si Pachetul Dual, un instrument de economisire si investitii, alcatuit dintr-un depozit in lei pe trei luni cu dobanda anuala de 10% si un fond de investitii cu risc moderat.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)