Raiffeisen Bank continuă implementarea conceptului “Noua Generație de Agenții”, la Cluj. Sucursala Cluj Napoca, situată pe strada Cuza Vodă, numarul 1, s-a redeschis pentru public cu un design contemporan și primitor, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Astfel, conceptul noii generații de agenții Raiffeisen Bank pornește de la transparența activității derulate în interior și dorința de a crea o experiență memorabilă, indiferent de scopul vizitei, incluzând zone bine delimitate și semnalistică adaptată, atât pentru interacțiunea digitală, cât și pentru zona de consiliere financiară personalizată nevoilor mai simple sau mai complexe ale clienților.

„Noul concept de design interior și de organizare a unităților noastre este menit să ofere o nouă experiență de banking clienților noștri, pornind de la o atmosferă relaxată și prietenoasă, baza unei relații durabile în timp. Ne dorim parteneriate pe termen lung cu clientela noastră, de aceea transparența, deschiderea și o atmosferă cât mai familiară si primitoare sunt elemente esențiale cu ajutorul cărora orice interacțiune în unități, indiferent că vorbim de consiliere financiară personalizată sau educație digitală, să se deruleze la cele mai înalte standarde”, a spus Monica Udrescu, Director Executiv Rețea Retail.

Noua unitate din Cluj funcționează de luni până vineri între orele 9.00-17.00, cu un interval dedicat pauzei de masă, între 13:00-13:30. În această agenție, sunt așteptați clienți din toate segmentele de business care se vor de bucura de noile facilități:

• zona generoasă de self banking deschisă 24/7 poziționata chiar la intrare și care comunică deschis cu spațiul agenției;
• rețea de dispozitive digitale, unde clienții pot afla informații utile, dar și campaniile în derulare;
• zone pentru interacțiune atât în spațiu deschis, cât și în zone private;
• un spațiu larg în care se pot organiza seminarii pe diferite tematici pentru comunitățile de clienți sau sesiuni demonstrative de utilizare a tehnologiilor de digital banking.

În aceeași linie cu noul concept de agenții, a fost inaugurat și sediul Centrului Regional de Business Raiffeisen Bank în Cluj Napoca, aflat în strada Ploiești, numărul 36-38, care oferă soluții financiare și consiliere personalizată atât pentru companii, cât și pentru zona de retail.

Prima unitate Raiffeisen Bank în conceptul “Noua Generație de Agenții” a fost deschisă în septembrie 2018 în Bucuresti, iar în prezent banca are 7 agenții amenjate în noul format și urmează să mai transforme încă 3 până la finalul anului. Noua generație de unități Raiffeisen Bank ține cont de noile experiențe de banking digital și răspunde provocărilor actuale și tendințelor moderne de relaționare.

Raiffeisen Bank avea la 31 martie 2020 peste 2,1 milioane de clienți persoane fizice, aproximativ 93.000 de IMM-uri și 5.700 de companii mari și medii. De asemenea, în Raiffeisen Bank lucrează peste 4.800 de angajați, în peste 350 de unități în toată țara și trei sedii centrale. Banca are în România rețele extinse de ATM-uri (770), POS-uri (22.300) și mașini multifuncționale (334).

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)