Directorul BNR, Mugur Tolici, a explicat la ZF Live, cum isi asigura Banca Centrala succesiunea in posturi-cheie a tinerilor bancheri formati in BNR. Toate functiile-cheie din cadrul Bancii Nationale vor avea linia de succesiune asigurata, iar in acest sens banca are reguli precise, astfel incat unii angajati vor ajunge sefi, altii vor ajunge cei mai buni experti, a declarat ieri la ZF Live Mugur Tolici, directorul de resurse umane al BNR.

„In 2014 am demarat un program executiv de leadership in cadrul caruia vom testa un grup de tineri cu potential si vom identifica persoanele cu calitati de management, de leadership, in zona de varsta de 30-40 de ani. Nu toti vor intra pe aceasta zona dupa testare. Cautam tineri cu competente de management, pentru ca nu este suficient sa fii un bun profesionist, ci trebuie sa ai competente manageriale, de a dezvolta si de a conduce echipe. Aceasta e linia pe care mergem ca sa cream generatia viitoare de manageri”, a spus Tolici, care coordoneaza politicile de resurse umane pentru cei 1.860 de angajati ai Bancii Nationale.

BNR va scoate la concurs in acest an 50-60 de posturi, in linie cu programul anual de angajari, selectia fiind determinata atat de cunostiintele tehnice, cat si de profilul candidatului si cat de potrivit este cu jobul respectiv, a declarat Mugur Tolici, directorul de resurse umane al BNR.

“Avem un set de cerinte de competente pentru fiecare post, salariatul e testat printr-un instrument psihometric si vedem daca profilul se suprapune cu cerinta postului. Uneori chiar daca profesional e foarte bun le spunem ca nu se potrivesc cu postul. Daca luam o persoana dinamica si o punem intr-un post de analize, de studii, poate nu va performa sau o va face cu un stres interior mare. El poate fi bun pe alt post”, a spus Tolici.

Recent, BNR a organizat un concurs pentru ocuparea a 12 posturi la Directia de Supraveghere Bancara, condusa de Nicolae Cinteza. Din 80 de candidati, au fost recrutati doar trei.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)