Incepand cu 1 august 2014, Piraeus Bank Romania a adoptat o noua identitate vizuala (logo), perceptibila atat la nivelul sucursalelor teritoriale, cat si la nivelul tuturor materialelor si canalelor de comunicare folosite de banca: pagina de internet www.piraeusbank.ro, pagina de Facebook PiraeusBank.Ro, documente prezente in unitatile Piraeus Bank Romania.

Din 1991 Piraeus Bank “a navigat” sub semnul triremei, o ambarcatiune emblematica, folosita in Grecia Antica. Istoria consemneaza ca aceste vase erau caracterizate de o flexibilitate iesita din comun, de viteza si de rezistenta.

Acum, logo-ul bancii, trirema, este reinterpretat intr-un design minimalist, centrat pe cele trei vasle ce reprezinta forta care pune in miscare ambarcatiunea. Toate cele trei vasle sunt perfect aliniate, pentru a sugera coordonarea perfecta necesara atingerii obiectivelor pe care Piraeus Bank Group si le-a propus.

In acelasi timp, noua identitate vizuala a bancii este expresia evolutiilor pozitive inregistrate de Piraeus Bank la nivel international si a valorilor moderne adoptate de Grup in toate tarile in care este prezent.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)