BCR a lansat, in premiera pentru piata bancara romaneasca, design-ul receptiv (responsive design) pentru portalul www.bcr.ro si site-ul de internet banking www.24banking.ro. Prima banca din Romania ofera vizitatorilor portalului www.bcr.ro si www.24banking.ro un nou design care se pliaza perfect pe orice telefon (indiferent daca este sau nu smartphone), tableta, computer personal sau chiar televizoare inteligente (smart TV).

“In urma cu 2 ani, vizitatorii site-ului cautau informatii succinte de pe mobil iar pentru informatii detaliate despre produsele si serviciile bancii se mutau pe calculatoar si accesau varianta desktop. in timp, odata cu cresterea adoptiei smartphone-urilor in randul clientilor, cresterea vanzarilor de tablete si a utilizarii internet-ului pe telefonul mobil, am observat ca tot mai multi vizitatori care anterior isi incepeau cautarea de informatii pe site-ul BCR optimizat pentru mobil, au inceput sa foloseasca de pe telefoanele lor mobile varianta desktop a site-ului BCR. Astfel, vizitatorii si clientii care aleg sa acceseze de pe telefon sau de pe tableta site-urile BCR, pot acum beneficia de o experienta superioara, cu acces la continut complet, afisaj perfect adaptat fiecarui dispozitiv”, a declarat Catalin Ionescu, sef Departament E-Channels BCR.

BCR face in acest moment o trecere naturala de la site-ul optimizat pentru telefoanele mobile pe care banca l-a oferit clientilor inca din noiembrie 2011 (m.bcr.ro), catre cea mai moderna posibilitate de afisare de continut informational pe orice tip de dispozitiv (fix sau mobil), pe baza modificarii comportamentului vizitatorilor din ultimii 2 ani.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)