Plata facturilor poate aduce premii in bani clientilor de la Banca Transilvania. BT lanseaza astazi o campanie de incurajare a folosirii metodelor alternative de plata a facturilor, care pot fi achitate prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, in locul platii la ghiseul bancar. Campania se va desfasura timp de trei luni, pana in 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune in joc 1.000 de premii a cate 100 lei. Prin intermediul BT se pot plati toate facturile – de la cele pentru energie electrica, apa, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.

Avantajele metodelor alternative de plata a facturilor:

Metodele alternative de plata a facturilor inseamna confort si economie de timp – fara  costuri suplimentare.
·    BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezinta o modalitate facila si practica de achitare a facturilor, accesibila clientilor care folosesc serviciul BT24, plata realizandu-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, dupa completarea detaliilor privind numarul facturii si furnizorul. In cazul utilizarii serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.000 dintre acestia acceseaza serviciul Bancii Transilvania, de pe telefonul mobil.

·    Plata prin bancomatele BT poate fi folosita ca alternativa de clientii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesara, si in acest caz, cunoasterea numarului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operatiunii, bancomatul va elibera in mod automat chitanta aferenta. BT are aproape 900 de ATM-uri in intreaga tara.

·    Direct Debit BT este o alta metoda de plata a facturilor – automata, programata, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune incheierea unui acord prealabil intre banca si client, acord in baza caruia Banca Transilvania vireaza din contul clientului, catre furnizori, echivalentul valorii facturilor.

Campania se desfasoara in intreaga retea de unitati a Bancii Transilvania. Informatiile despre aceasta initiativa sunt postate pe siteul BT (http://www.bancatransilvania.ro/bt/campanie_facturi.html), precum si pe profilele de socializare ale bancii – Facebook, Twitter si Pinterest.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)