Băncile comerciale îşi informează clienţii că unităţile sale nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26, 30 decembrie 2017 şi 1,2 ianuarie 2018, cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă. Excepţie fac unităţile din centrele comerciale care vor funcţiona după un program special.

CRĂCIUNUL ÎNSEAMNĂ ȘI VACANȚĂ.

Banca Comercială Română informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26, 30 decembrie 2017 şi 1,2 ianuarie 2018, cu ocazia Crăciunului și a Anului Nou. Ca excepție, unitățile BCR din centrele comerciale și mall-uri vor fi deschise, dar vor funcționa după programul acestora, iar activitatea va fi similară zilelor de week-end, nebancare.

Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii. ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent

BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
–    prin Internet Banking (Click 24 Banking BCR) accesibil de pe orice calculator și tabletă;
–    la telefon, apelând gratuit serviciul Phone banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale, serviciu disponibil non-stop
–    prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:
–    Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
–    Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri BCR;
–    Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
•    0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
•    021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.

In 25 si 26 decembrie a.c., respectiv in 1 si 2 ianuarie 2018, sediile Banca Transilvania din Romania si Italia vor fi inchise.

Sediile BT din mall-uri vor functiona dupa urmatorul program:

–         in 24 si 31 decembrie: intre 12.00 si 16.00

–         in 26 decembrie si 2 ianuarie: intre 12.00 si 17.00

–         in 25 decembrie si 1 ianuarie sediile BT din mall-uri vor fi inchise

Sediile BT din Italia vor functiona dupa urmatorul program in 31 decembrie: 8.30-13.15. De asemenea, in 6 ianuarie 2018, acestea vor fi inchise. Clientii au la dispozitie alternative pentru realizarea platilor si tranzactiilor: prin BT24 Internet Banking si Mobile Banking.

Detalii contact Call Center: 0264 308 028; 0264 594 337; 0800 802 273; contact@bancatransilvania.ro, Intreb BT.

Zilele de 25, 26 Decembrie 2017 si 1, 2 Ianuarie 2018 sunt zile nelucratoare in unitatile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru departamentul Servicii Clienti (Call Center). Vor fi deschise cateva agentii ale bancii in mall-uri.

In zilele de 24 si 31 decembrie, fiind duminica, agentiile Raiffeisen Bank vor fi inchise, cu exceptia unitatilor din hypermarket-uri, mall-uri si reteaua Selgros.

Si CEC Bank îşi informează clienţii că în  zilele  de 25-26 decembrie 2017 nu se lucreaza cu publicul.
– 27-29 decembrie 2017: program normal de lucru
– 1-2 ianuarie 2018: nu se lucreaza cu publicul
Va invitam sa apelati la serviciile de Internet Banking si Mobile Banking, prin intermediul carora puteti avea acces permanent la produsele si serviciile CEC Bank.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)