Sarbatorile “bat” la usa romanilor, iar clientii pot afla cu ajutorul www.BankingNews.ro programul bancilor in perioada Sarbatorilor de Iarna. Primul anunt despre program vine din partea Raiffeisen Bank, care precizeaza clientilor sai ca zilele de 25, 26 Decembrie 2013  si 1, 2 ianuariue 2014 sunt  zile nelucratoare in unitatile bancii, inclusiv pentru Call Center. Exceptia vor face unitatile din cadrul hypermarket-urilor, Selgros si a mall-urilor.

Pe 24 si 31 decembrie 2013 agentiile vor avea program normal. Directia Call Center va asigura asistenta permanenta pentru Carduri, Smart Mobile,SmartTel, Raiffeisen Online, Clienti de Top si FWR.

Banca Comerciala Carpatica informeaza ca unitatile teritoriale nu vor avea program de lucru cu publicul in zilele de 25-26 decembrie 2013 si 1-2 ianuarie 2014, acestea fiind sarbatori legale. Totodata, reteaua de ATM-uri a BCC va functiona pe toata perioada sarbatorilor.

De asemenea, clientii vor avea acces la resursele lor financiare si prin serviciul de internet banking BCC e-Smart. Detinatorii de carduri BCC vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri.

Bancpost anunta ca in perioada sarbatorilor de iarna, programul de lucru cu publicul se desfasoara dupa orarul obisnuit, cu exceptia urmatoarelor zile: Miercuri 25 decembrie, Joi 26 decembrie, Miercuri 1 ianuarie si Joi 2 ianuarie. In aceste zile nelucratoare, ca de altfel in toate celelalte zile din an, 24/7, clientii Bancpost au la dispozitie reteaua de terminale bancare, bancomate si dispozitve electronice de plata la comercianti, reteaua de terminale Expresul de Plati aflate in spatiile „Deschis 24 de ore” din cadrul sucursalelor Bancpost, plecum si aplicatia de Internet Banking – Fastbanking® – cu mentiunea ca toate tranzactiile aprobate de clienti in zilele de miercuri 25 decembrie 2013, joi 26 decembrie 2013, 01 ianuarie 2014 si 02 ianuarie 2014 (zile nelucratoare), se vor procesa incepand cu urmatoarea zi bancara lucratoare, din data de vineri, 27 decembrie 2013 si respectiv 03 ianuarie 2014.

Cea mai mare parte a unitatilor din reteaua BRD – Groupe Société Générale vor functiona conform programului normal de lucru în perioada Sarbatorilor, cu exceptia zilelor nelucratoare – 25 si 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014, cand vor fi închise.
Agentiile BRD – Groupe Société Générale din marile centre comerciale din tara vor functiona si în zilele de 26 decembrie 2013 si 2 ianuarie 2014, potrivit unui program special, afisat la sediul fiecarei unitati.
Agentiile Bran si Poiana Brasov vor functiona în zilele de 26 decembrie 2013 si 2 ianuarie 2014, între orele 10.00 si 14.00, iar casa de schimb valutar Visa Tax din Aeroportul Henri Coanda va avea program non-stop.

Pe 24 si 31 decembrie 2013, agentiile BRD vor functiona pana la ora 17:00, cu exceptia celor amplasate în mari magazine si aeroporturi, care vor lucra potrivit unui program specific.

Clientii BRD – Groupe Société Générale vor avea în aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 20.500 de POS-uri instalate la comercianti. În aceasta perioada, BRD ramane aproape de clientii sai si prin serviciile de internet banking, precum si prin Serviciul Vocalis, apelabil la numerele +4021 302 61 61, 0800 803 803 (gratuit în reteaua Romtelecom) si *BANCA (*22622 – tarif normal în retelele Orange si Vodafone). Acest serviciu va oferi toate functionalitatile pe 24 si 31 decembrie între orele 8:00 si 16:00. În zilele de 25, 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014 vor fi disponibile optiunile automate de interogare sold/operatiuni si suportul de urgenta carduri/banca la distanta.

BCR informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25 si 26  decembrie a.c. si 1 si 2 ianuarie 2014.

In data de 24 decembrie a.c., unitatile vor lucra dupa programul normal iar pe 31 decembrie a.c. unitatile vor lucra cu clientii pana la orele 13:00.

BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.

În aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri, iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – circa 2.200 de bancomate.

Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
·    prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
o    de la orice calculator, accesand 24banking.ro
o    de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m.24banking.ro
·    prin telefon, utilizand  Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil non-stop)
·    prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
·    prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat în zonele Easy 24 Banking sau la terti.

În plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
·    Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR);
·    Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri BCR;
·    Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR.

Numerele de telefon InfoBCR:
·    0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
·    021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice retea din tara si din strainatate, la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata în cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.

In perioada sarbatorilor, Banca Transilvania va avea urmatorul program cu clientii:

24 si 31 decembrie: unitatile BT vor fi deschise pana la ora 16.00
25 si 26 decembrie, respectiv 1 si 2 ianuarie: zile libere

Urmatoarele sedii ale Bancii Transilvania au urmatorul program, pentru operatiuni de schimb valutar:

Arad – Punctul de lucru Mall Atrium (24 dec 2013 –10:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 16:00)
Bacau – Punctul de lucru Arena City (24 dec 2013 – 10:00 – 18:00; 26 dec 2013 –12:00 – 21:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 18:00; 2 ian 2014 – 12:00 – 21:00)
Baia Mare – Punctul de lucru Gold Plaza (24 dec 2013 – 10:00 – 18:00; 26 dec 2013 – 12:00 – 22:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 18:00; 2 ian 2014 – 12:00 – 22:00)
Bucuresti – Punctul de lucru Mall Liberty Center (24 dec 2013 – 10:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 16:00)
Cluj-Napoca – Agentia Iulius Mall (24 dec 2013 –10:00 – 19:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 19:00)
Cluj-Napoca – Punctul de lucru Aeroport (24 dec 2013 – 8:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 8:00 – 16:00)
Cluj-Napoca – Punctul de lucru Polus (24 dec 2013 – 10:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 16:00)
Craiova – Punct de Lucru Mall Parc Electroputere (24 dec 2013 –9:00 – 18:00; 31 dec 2013 – 9:00 – 18:00)
Craiova – Punctul de lucru Real Craiova (24 dec 2013 –10:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 16:00)
Focsasni – Punctul de lucru Carrefour (24 dec 2013 –9:00 – 17:00; 26 dec 2013 – 9:00 – 21:00; 31 dec 2013 – 9:00 – 17:00; 2 ian 2014 – 9:00 – 21:00)
Mures – Agentia Mall (24 dec 2013 – 10:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 16:00)
Timisoara – Punctul de lucru Iulius Mall (24 dec 2013 – 10:00 – 16:00; 31 dec 2013 – 10:00 – 16:00)

Modalitatile alternative de plata/tranzactii pe care clientii bancii le au la dispozitie sunt urmatoarele:

BT24 Internet Banking si Mobile Banking
BT24 Facturi
bancomate
POS-uri
Facebook Payments (prin BT24 Internet Banking)
Tranzactii prin SMS si email

Asistenta Call Center, non-stop: 0264.30.80.28; 0264.594.337;  0800 802273; contact@bancatransilvania.ro.

Reteaua de unitati Volksbank Romania va avea program redus de lucru cu publicul pe 24 decembrie si pe 31 decembrie ,functionand in intervalul orar 09.00 – 13.00. De asemenea, si contact center-ul Volksbank Romania va avea un program redus: 09.00 – 14.00.

In zilele de 25 si 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014, toate sucursalele Volksbank vor fi inchise. In restul zilelor din aceasta perioada, 23, 27 si 30 decembrie si 3 ianuarie, toate unitatile  vor relua programul normal de lucru cu publicul: Luni – Vineri, 09.00 – 17.30.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)