CEC Bank lanseaza o campanie publicitara integrata ce promoveaza Linia de credit pentru IMM-uri.Proiectul, care vine imediat dupa incheierea campaniei de imagine CEC Bank Brancusi, prilejuita de aniversarea a 150 de ani de la infiintarea bancii, se inscrie in linia de comunicare a anului aniversar avand ca tema centrala opera marelui artist.

Campania se va difuza prin mai multe canale media (televiziune, radio, presa scrisa s.a.) si va avea la baza linia de comunicare traditionala a bancii, axata pe valori romanesti transmise intr-un stil simplu, prietenos. Linia melodica se inscrie in stilul deja consacrat al reclamelor CEC Bank de dupa rebranding, aducand valoare spotului publicitar prin compozitia si interpretarea unui mare artist roman contemporan.

Linia de Credit pentru IMM-uri este destinata finantarii capitalului de lucru si este dezvoltata in baza OUG 92/2013. Prin accesarea acestui produs, clientii bancii benefiziaza de urmatoarele avantaje:
– costuri anuale totale: ROBOR 3M + 2,98% p.a.;
– perioada de creditare de pana la 24 luni, cu prelungire de maximum 12 luni;
– garantie FNGCIMM de maximum 50% din valoarea creditului.

“In conformitate cu misiunea CEC Bank, finantarea IMM-urilor, agriculturii si autoritatilor administratiilor publice locale reprezinta principala preocupare a bancii. Prin lansarea acestei campanii, CEC Bank isi reafirma implicarea activa in sustinerea segmentului IMM, ca parte determinanta in dezvoltarea economiei romanesti”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)