Raiffeisen Bank ofera posibilitatea IMM-urilor sa-si recupereze TVA-ul pentru cheltuielile in interes de afaceri efectuate in strainatate cu cardul business sau cu numerar. Raiffeisen Bank a emis pana acum peste 57.000 de carduri Visa Business Gold sau Silver, iar la avantajele acestui mijloc de plata, se adauga serviciul de recuperare a TVA-ului pentru cheltuieli in strainatate precum: participare la targuri/evenimente internationale, cazare, masa protocol, transport, cheltuieli cu furnizorii externi etc.

Cardurile business permit platile fara numerar in tara si strainatate la un cost minim pentru companie, asigura asistenta gratuita non-stop, pachet complet de  asigurarea pe perioada calatoriei, tranzactii pe Internet in deplina siguranta; in plus, cardul de credit business are limita de credit acordata pe baza rezultatelor companiei, dobanda 0 si flexibilitate in rambursare, perioada de gratie pana la 45 de zile pentru plati facute la comercianti. Mai multe informatii despre cardurile destinate IMM-urilor se gasesc pe site-ul www.raiffeisen.ro/intreprinderi-mici-si-mijlocii/solutii-de-finantare-imm/finantare-activitate-curenta-imm/business-credit-card-imm;

„Orice client IMM al bancii poate accesa serviciul de rambursare  a TVA-ului extern oferit in colaborare cu partenerul nostru Taxback.com,  posesorii de carduri beneficiind de un comision preferential. Astfel, pana la 27% (cota maxima a TVA in UE) din cheltuielile de calatorie pot fi recuperate, iar deplasarile in interes de serviciu in strainatate vor costa compania mai putin; in plus, clientul va beneficia de consultanta in ceea ce priveste legislatia europena pe fiscalitate si taxe oferita de partenerul nostru Taxback.com” a spus Monica Udrescu, Director Executiv Aria IMM la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank are peste 100.000 de clienti IMM si a emis peste 57.000 de carduri  Visa Business pe care se tranzactioneaza anual aproximativ 120 milioane de euro.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)