Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank ofera posibilitatea de a deveni client al bancii pe un flux 100% online, prin aplicatia Smart Mobile, fara vizite in agentii.

“Noul mod de a deveni client Raiffeisen Bank raspunde nevoilor actuale ale clientilor si confirma tendinta de digitalizare a proceselor spre care ne indreptam cu totii. Achizitia de produse in mediul digital are, de asemenea, o crestere naturala accelerata, influentata suplimentar si de perioada pandemiei, iar multe din demersurile si lansarile noastre din ultimul timp au avut ca scop intampinarea acestor nevoi – posibilitatea achizitiei unui credit de nevoi personale, in cateva minute, 100% in mediu digital, lansarea modelul de Relationship Manager la distanta, actualizarea datelor personale in Smart Mobile, subscrieri in cadrul fondurilor de investitii din aplicatia de mobile banking si, acum, deschiderea relatiei cu banca 100% online si accesarea serviciilor bancare direct din Smart Mobile. Raiffeisen Bank va continua sa faca eforturi sa-si sustina clienti in fiecare zi, ca partener de incredere si pe termen lung.”, a spus Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice.

Oricine isi poate deschide un cont curent la Raiffeisen Bank in 5 pasi simpli:

➡️ descarca aplicatia Raiffeisen Smart Mobile din App Store/ Google Play pe telefonul mobil si da click pe “Hai si tu la Raiffeisen Bank”;
➡️ pozeaza actul de identitate si face un selfie;
➡️ completeaza informatiile solicitate pentru inceperea unei relatii cu banca;
➡️ face cunostinta apoi, printr-un apel video, cu un coleg Raiffeisen Bank;
➡️ vizualizeaza noul card, afla despre beneficiile atasate ofertei ZERO Simplu si semneaza electronic contractul, printr-un cod trimis prin SMS;

Cardul Visa urmeaza sa fie primit direct acasa, prin curier. Informatii pot fi gasite pe site-ul bancii AICI.

Elena Ungureanu, Visa: Avem o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021

“Pe masura ce interesul consumatorilor pentru platile online si cele cu telefonul mobil continua sa creasca, ne concentram sa ajutam cat mai multi oameni sa faca plati, sa trimita si sa primeasca bani digital, rapid si in siguranta. Datele Visa in Romania arata o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021 comparativ cu anul trecut, intrucat pandemia a creat o nevoie imediata de experiente de plata mai sigure si mai eficiente, ceea ce a determinat consumatorii sa migreze catre comertul digital”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa in Romania.

Pachetul de cont curent Zero Simplu are zero comisioane pentru cont si card in lei, mobile banking, cont de economii, retrageri gratuite de la bancomatele oricarei banci din Romania, toate aceste beneficii conditionate de doar o plata lunara cu cardul, cu telefonul sau direct din Smart Mobile.

In plus, aplicatia Smart Mobile le ofera clientilor Raiffeisen Bank acces la o multitudine de beneficii direct de pe telefon: schimb valutar euro-lei si lei-euro la curs BNR, in fiecare zi de luni-vineri, intre 10:00 si 11:00; notificari push prin care vezi instant platile facute cu cardul sau incasarile de pe cont, widget pentru verificarea soldului fara autentificare in aplicatie, deschiderea de conturi sau atasarea de carduri suplimentare.

Clientii care isi deschid cont din Smart Mobile intre 15 decembrie 2021 – 15 martie 2022 intra automat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor oferite de Raiffeisen Bank si Visa: o masina BMW 255xe Active Tourer sau unul dintre cele 5 telefoane iPhone 13.

Raiffeisen Bank este in top 5 banci din Romania, cu peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 450 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)