Raiffeisen Bank continua si anul acesta campania “Viata Fara Cash” (prima editie a fost in 2012). Campania urmareste viata unui cuplu tanar, Diana si Andrei, care isi propun sa viziteze locuri inedite din Romania timp de 5 luni, fara a utiliza in calatorie banii cash. Cuplul isi va stabili obiectivele turistice si traseul prin Romania  tinand cont de sugestiile celor care vor scrie pe pagina de facebook a campaniei : www.facebook.com/VIATAFARACASH.

Campania va  incepe joi, 25 aprilie, pe site-ul dedicat www.viatafaracash.ro.

“Prin campania “Viata Fara Cash” , Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare – Raiffeisen Online, Smart Mobile, PDF, POS, Plati facturi la ATM, Raiffeisen Direct si SmarTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri” a spus Magda Sandulescu, director Dezvoltare si Implementare Strategie Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Premiile campaniei VIATA FARA CASH sunt:
–    premiul cel mare – o masina Beetle, model nou, produsa de Volkswagen ce se va axcorda prin tragere la sorti utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc pe perioada campaniei metodele alternative de plata
–    5 premii constand intr-un weekend intr-un oras din Romania pentru 2 persoane si bani de cheltuiala – 400 euro pe cardul castigatorului. Fiecare premiu se va acorda lunar, garantat, clientului Raiffeisen Bank ce inregistreaza intr-o luna cel mai mare numar de tranzactii folosind metodele alternative de plata
–    5 premii constand intr-un ipad 4 sau un iphone 5 acordat prin tragere la sorti utilizatorilor ce inscriu pe site-ul campaniei puncte turistice din Romania unde se poate plati ‘FARA CASH’
–    un scuter Vespa acordat prin tragere la sorti in luna septembrie utilizatorilor Raiffeisen Bank ce folosesc metodele alterntive de plata pe perioada verii

Campania “Viata Fara Cash” se va desfasura astfel:
–    din 22 aprilie doritorii se pot pre-inscrie in campanie pe site-ul: www.viatafaracash.ro;
–    din 25 aprilie se lanseaza campania nationala si utilizatorii se pot inscrie in cursa pentru premii;
–    campania se va desfasura in doua etape 25 aprilie – 30 iunie si 1 septembrie –30 noiembrie;
–    in perioada vacantelor, iulie –august, campania se va desfasura prin intermediul unei aplicatii de mobil;

Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash. ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATAFARACASH

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)