Numarul si volumul achizitiilor cu cardurile de credit isi vor pastra tendina de crestere in acest an fata de 2011, mediul online inregistrand cel mai accentuat avans, sunt de parere reprezentantii Garanti Bank. Banca a realizat, in 2011, un volum total al cumparaturilor cu cardul de credit Bonus Card de 204 milioane de lei, cu 19% mai mare fata de anul anterior. Cei 115.000 de posesori de Bonus Card au utilizat cel mai frecvent cardul de credit in 2011 pentru cumparaturile in hiper si supermarket-uri, magazine de produse electronice si electrocasnice, precum si in benzinarii. In top se situeaza i cheltuielile in magazinele de cosmetice, haine, pantofi si in restaurante.

Pe parcursul anului trecut, clienii Bonus Card au acumulat, prin sistemul de recompensare a achiziiilor, bonusuri in valoare de 1,4 milioane de lei, bani care au putut fi cheltuii in toate magazinele partenere Garanti Bank. Bonusurile acumulate pe cardul de credit Bonus Card au fost folosite cu preponderena pentru cumparaturi gratuite la comerciani precum Real, Rompetrol i Domo.

„Romanii folosesc din ce in ce mai des cardul de credit, in special in mediul online. Aceasta tendinta are doua explicatii: avantajele oferite de acest instrument de plata (precum ratele fara dobanda si bonusul la cumparaturi), dar mai ales faptul ca romanilor le creste apetitul pentru cumparaturi. Ne ateptam ca, odata cu creterea puterii de cumparare, sa asistam si la o intensificare a gradului de utilizare a cardului de credit”, a declarat Murat Atay, CEO Garanti Bank Romania.

Incepand cu 2010, bonusul acordat in urma achiziiilor facute la comercianii parteneri Garanti Bank poate fi acumulat si pe cardul de debit Bonus Debit Card. Astfel, la orice cumparatura cu cardul de debit, se acumuleaza un bonus de 0,25% din valoarea achiziiei, care poate fi folosit, la fel ca i in cazul cardului de credit, pentru cumparaturi gratuite in magazinele partenere Bonus Card.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)