Si pentru ca ne aflam in Saptamana Mondiala a Banilor, va spunem ca sustinem o educatie financiara a tinerilor, viitorul trebuie sa fie “sanatos”, adica bine informat. In acest sens, bancile ar trebui incurajate sa dezvolte mai multe produse pentru copii si tineri. Iar media sa dezvolte mai multe teme de dezbatere.

De ce?

Datele oferite de MasterCard ne arata ca din cei 2,2 mld de copii ai lumii, doar 37,9% dintre tinerii cu varste intre 15-25 de ani au un cont bancar traditional – de economii sau cu un card atasat.

Saptamana Internationala a Banilor – 10-15 martie, sarbatorita in peste 90 de tari din toata lumea, este cel mai important prilej global de a initia discutii cu tinerii pe tema viitorului lor financiar. De asemenea, este o invitatie pentru institutiile financiare de a se focaliza pe copii si tineri si a se asigura ca acestia au acces la educatia si produsele de care au nevoie pentru a deveni cetateni responsabili din punct de vedere financiar. Mai multe informatii despre Saptamana Internationala a Banilor sunt disponibile aici: www.globalmoneyweek.org .

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)