SelfPay, liderul pieței de terminale de plată de tip self-service din România, anunță peste 20.000 de instalări ale aplicației mobile la 3 luni de la momentul lansării acesteia.

Aplicația mobilă SelfPay oferă utilizatorilor Stațiilor de Plată numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plătilor efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți direct din aplicație, localizarea celor mai apropiate stații de plată sau acumularea punctelor pentru participarea la campaniile cu premii organizate de SelfPay.

Lansarea aplicației mobile SelfPay face parte din strategia companiei de a oferi clienților săi soluții simple, ușor accesibile și adaptate nevoilor digitale ale consumatorilor. Prin stațiile de plată SelfPay, compania pune la dispoziția clienților săi mai mult de 120 de servicii, printre care se numără: plata facturilor, plata rovinietei, plata ratelor la credite, plata întreținerii, reincărcarea eletronică a cartelelor de telefon mobil, plata serviciilor sau a produselor cumpărate online, monedă electronică, donații, bilete de tren, plata taxelor și impozitelor, bilete la spectacole și nu numai.

„Prin lansarea aplicației mobile, compania noastră reconfirmă preocuparea de a oferi clienților săi o experiență omnichannel completă. Aplicația SelfPay este adoptată și utilizată deja de mii de persoane care își țin evidența facturilor și a serviciilor achitate la stațiile de plată SelfPay. Estimăm că până la finele anului 2019 cel puțin 25% dintre utilizatorii stațiilor de plată vor instala și utiliza aplicația mobilă, fată de 3% în prezent, la doar 3 luni de la momentul lansării.” a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

Scanarea chitanțelor emise de stațiile SelfPay pentru colectarea de puncte ce se adaugă ca beneficii în contul utilizatorului este cea mai utilizată funcționalitate a aplicației. Cu punctele acumulate, clienții SelfPay se pot califica pentru participarea la campania curentă în cadrul căreia, compania oferă premii în valoare de peste 140.000 de lei, Marele Premiu fiind un autoturism Jeep Renegade.

Aplicația mobilă SelfPay poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store. 

Topul tranzacțiilor realizate de către utilizatorii aplicației include tranzacțiile de monedă electronică – 38.86%, serviciile de plăți facturi – 32.44% și tranzacțiile de reincărcare a cartelei de telefon mobil – 13.80%.

Rețeaua de stații de plată SelfPay este alcătuită în prezent din peste 3.900 de stații, amplasate în peste 900 de localităti din tară, iar până la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000 de stații SelfPay, în creștere cu 38% față de anul 2017.

 

Despre SelfPay

SelfPay deține cea mai mare rețea de stații de plată de tip self-service din Romania, alcatuită din peste 3.900 de statii, amplasate în peste 900 de localități din țară. Stațiile de plata SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail modern, universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. Prin stațiile de plata SelfPay pot fi efectuate plăți pentru o gamă largă de produse și servicii: plăți facturi, roviniete, reîncărcarea cartelelor prepaid de telefonie mobila, plăți online, moneda electronică, bilete de tren, bilete la spectacole, impozite, taxe și multe altele.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)