SelfPay, liderul local al pieței de Stații de Plată de tip self-service, anunță lansarea serviciului de plată a chiriilor pentru clădirile aflate în fondul imobiliar al Municipiului București, printr-un acord semnat cu Compania Municipală Imobiliara București (CMIB).

Ca urmare a acestui acord de parteneriat, peste 22.000 de persoane fizice și juridice au posibilitatea să-și achite chiriile, ratele și taxele de concesiune pentru locuințele și spațiile cu altă destinație din fondul imobiliar al Municipalității la cele peste 4.200 de Stații de Plată SelfPay, dintre care 1.200 sunt amplasate în București și județul Ilfov.

Plata poate fi realizată prin scanarea codului de bare de pe documentul de plată sau prin introducerea manuală a codului de client în interfața Stației de Plată. Întreaga operațiune durează doar câteva minute.

Clienții pot plăti cu numerar, la oricare dintre cele peste 4.200 de Stații de Plată SelfPay, dar și cu cardul sau prin Apple Pay la Stațiile de Plată SelfPay dotate cu POS.

SelfPay este o companie cu experiență în acest sector de activitate, confirmată prin parteneriate de lungă durată cu platforme care oferă servicii de administrare a asociațiilor de proprietari, precum Scomet, e-bloc.ro si Adminis.

Compania Municipală Imobiliara București este parte a Holdingului Municipal înființat de Primăria Capitalei și are ca obiectiv gestionarea activităţilor de întreţinere şi reparaţii curente aduse fondului imobiliar al Municipiului București.

„Parteneriatul cu Compania Municipală Imobiliara București reprezintă încă un pas pe care SelfPay îl parcurge către digitalizarea plăților de la ghișee prin tehnologia Self-Service, dezvoltată de-a lungul celor 10 ani de experieță. Ne bucurăm că viziunea noastră în privința evoluției tehnologiei plăților este împărtășită și de Compania Municipală Imobiliara București, care oferă clienților săi, prin acest parteneriat, servicii de plată moderne și sigure.“, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Introducerea sistemului de plată a facturilor la terminalele SelfPay înseamnă un pas înainte și pentru Compania Municipală Imobiliara București.

“Venim în acest fel în întâmpinarea clienților noștri și le oferim posibilitatea să-și achite rapid facturile, fără a mai aștepta la cozi în fața ghișeelor. E doar una dintre măsurile de eficientizare a activității și de modernizare, implementate de CMIB de la preluarea, în noiembrie 2018, în urma Contractului de Delegare aprobat de Consiliul General al Municipiului București, a Serviciului de Facturare și Încasare a chiriilor pentru imobilele administrate de Municipalitate”, a explicat Virginia Mihailovici, director general al Companiei Municipale Imobiliara București.

Pe lângă plata chiriilor, ratelor și a taxelor de concesiune, clienții Companiei Municipale Imobiliara București mai pot achita, în rețeaua SelfPay, peste 120 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telecomunicații, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, rovinietă și divertisment.

Cele peste 4.200 Stații de Plată SelfPay pot fi găsite pe plan național în marile rețele de retail, în universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.

Despre SelfPay

SelfPay deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România oferind clienților o abordare omnichannel pentru a le întâlni cât mai eficient nevoile. Prin aplicația mobilă SelfPay, compania oferă utilizatorilor numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plăților efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți la Stațiile de Plată, localizarea celor mai apropiate Stații de Plată SelfPay și nu numai.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)