Aproape 120.000 de euro au fost donaţi de români şi de Banca Transilvania în cadrul campaniei Echipează-ţi copilul să meargă la şcoală chiar dacă nu e al tău. Iniţiată la începutul lunii septembrie de BT şi de Organizaţia Salvaţi Copiii România, acţiunea a demonstrat încă o dată puterea solidarităţii: aproape 1.200 de copii din familii nevoiaşe sunt ajutaţi pentru a fi pregătiţi pentru şcoală, se menționează într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Banca a dublat suma donată de români pentru Organizaţia Salvaţi Copiii România prin BT Pay şi prin site-ul BT, iar în una din zile a triplat toate donaţiile făcute prin aplicaţie. Startul a fost dat de Banca Transilvania, care a donat la începutul campaniei peste 50.000 de euro.

“Mulţumim celor 2.000 de români care au donat în această campanie pentru a pune umărul la eforturile pe care copiii din aceste familii cu probleme le fac pentru a învăţa. Dincolo de suma adunată în campanie, este la fel de important că se contruieşte acest obicei al donaţiilor mici, dar frecvente. La BT suntem mândri că am contribuit la această cauză împreună cu Organizaţia Salvaţi Copiii. Adevăraţii eroi sunt copiii care merg la şcoală în condiţii adverse” – Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing & Comunicare, Banca Transilvania.

Aproape 40% dintre copiii din România se află în risc de sărăcie, conform datelor Organizaţiei Salvaţi Copiii. Prin implicarea în această iniţiativă, Banca Transilvania continuă să se implice în comunităţile din care face parte. În contextul pandemiei, BT a donat peste 2 milioane de euro pentru a ajuta medicii şi spitalele din 30 de localităţi în lupta cu COVID-19. Când distanţarea socială a devenit măsura preventivă, BT rămâne şi în continuare alături de români prin iniţiative concrete de solidaritate.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)