Lowe&Partners continua sa numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost si a programului de fidelizare asociat acestora. Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor, intr-o maniera inedita, faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat in trei variante distincte, in care achizitia unei cravate, canapele sau girafe creaza premisele unui comic de situatie savuros, care evidentiaza mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.

Astfel, in perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicarii online, display-urilor indoor si outdoor, precum si al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru aceasta campanie.

„Programul Puncte Oriunde vine sa ii motiveze si sa ii recompenseze pe clienti de fiecare data cand merg la cumparaturi: la orice plata cu cardul de credit Bancpost primesti ceva in plus, si anume puncte de loialitate, care iti returneaza o parte din banii cheltuiti, direct pe cardul tau. Dat fiind succesul inregistrat de campania de anul trecut, atunci cand dalmatienii si rochiile cu buline au convins multi consumatori sa aplice pentru cardurile noastre, anul acesta LOWE ne-a ajutat sa transmitem mai departe mesajul in acelasi mod creativ si prietenos.”,  spune Stefania Cristescu, Head of Retail Banking Marketing, Bancpost.

Campania are si o puternica componenta online, astfel ca Lowe&Partners si SENIORHYPER au dezvoltat diferite instrumente de social media si digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar si o aplicatie speciala de Facebook care urmeaza sa fie lansata luna aceasta.

„Campania de anul acesta reitereaza, intr-un stil simplu si direct, avantajele consumatorilor atunci cand utilizeaza cardul de credit Bancpost si articuleaza felul in care pot obtine mai multe beneficii atunci cand fac cumparaturi”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuita din Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurentiu Dumbrava – Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter si Nicoleta Grigoriu – DTP.

Partea de Client Service a fost asigurata de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.

Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu si produse de SAGA, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners. Echipa SENIORHYPER care a realizat componenta online a fost compusa din Elie Haddad – Art Director, Christiana Zodila – Copywriter, Stefan Zibilianu – Team Leader, Liviu Vasiliu – PHP/Mysql Developer, Andrei Baiasiu – Senior Project Manager si George Bokor – Web Designer.

Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zanescu – Marketing & Communication Manager, Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing si Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.

Despre Lowe&Partners Romania
Lowe este o companie americana cu headquarters la Londra si birouri in peste 90 de tari si peste 9000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume. in Romania de 20 ani, Lowe creeaza pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A. (Beck’s, Stella Artois, Staropramen),  Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr),  Johnson & Johnson , Gothaer, BASF, Veka sau Crucea Rosie Romana. Lowe&Partners este membra a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One. Premiata la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro.

Despre Bancpost
Bancpost este o banca de top 10 in Romania si deserveste peste 1 milion de clienti pe plan national. Banca ofera o gama variata de solutii financiar-bancare eficiente si de incredere, acoperind segmentele de retail, corporate si institutional. Cu peste 2.800 de angajati, o retea de distributie extinsa de 190 de sucursale si diverse canale alternative, Bancpost sustine, in mod responsabil, nevoile financiare ale clientilor sai si economia Romaniei. Bancpost este, de asemenea, unul dintre liderii pietei locale de carduri, este partenerul exclusiv in Romania al American Express® si este totodata reprezentant Visa si MasterCard.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)