Raiffeisen Bank a lansat un site, destinat unei campanii inedite sustinuta de institutia de credit, ce permite romanilor sa-si spuna parerea despre banca. Folosind indemnul ”Cel mai important este ce spui tu”, Raiffeisen Bank invita vizitatorii site-ului sa completeze un formular cu opinia cu privire la activitatea bancii pe piata romanesca.

Un aspect interesant al campaniei sustinuta de Raiffeisen Bank este constituit de mesajul video pe care-l transmite presedintele bancii, Steven van Groningen, care ii indeamna pe romani sa-si expuna parerea.

”Ceea ce conteaza cel mai mult este sa stim ca si dumneavoastra sunteti de aceeasi parere. De aceea va invit sa ne impartasiti opinia despre Raiffeisen Bank si performantele ei, completand acest formular. … Asta inseamna pentru Raiffeisen Bank Reusim Impreuna”, le spune Stevan van Groningen vizitatorilor portatului dedicat campaniei.

Pentru a-i incuraja pe romani sa-si spuna parerea, campania Raiffeisen Bank a luat forma unui concursul, denumit “4 premii spun ca facem performanta, insa cel mai important este ce spui tu”, prin intermediul caruia sunt oferite celor care completeaza formularul, prin tragere la sorti 4 iPad mini si 1 MacBook Air. Campania Raiffeisen Bank se desfasora in perioada 3 – 31 martie 2014, alte amanunte fiind disponibile la www.raiffeisen.ro/impreuna.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)