TBI Bank anunță încheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluții de verificare a identității și autentificare, pentru a asigura o înregistrare mai sigură și ușoară a clienților în mediul online.

TBI Bank lansează noi produse de tip phygital deoarece cunoașterea clienților și verificarea identității lor sunt vitale pentru respectarea reglementărilor în vigoare.

Potrivit creditorului bulgar, inainte procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți.

Datorită colaborării cu Onfido:

● TBI Bank înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte
● TBI Bank reduce costul pentru achiziția fiecărui client nou cu 66%

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu de siguranță demonstrază că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărții de identitate furnizate.

„TBI Bank este mai mult decât o simplă bancă, suntem un creditor digital concentrat pe servicii care fac diferența pentru clienții noștri. Cum tot mai mulți oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienților o experiență digitală pe care o pot parcurge singuri”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank). „Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare”.

„În era digitală în care trăim, utilizatorii se așteaptă din ce în ce mai mult la o experiență digitală prietenoasă prin care să-și poată verifica rapid identitatea în siguranță”, a declarat Reuben Sagar, Regional Director la Onfido. „România și Bulgaria înregistrează o evoluție accelerată a digitalizării serviciilor financiare și ne bucurăm să fim parteneri cu TBI Bank, una dintre cele mai inovatoare bănci din regiunea Europei de Sud-Est, în procesul lor de dezvoltare a ofertei digitale. Ne mândrim să oferim acces la servicii online care detectează, dar și previn tentative de fraudă, oferind companiilor posibilitatea să se extindă și să respecte cerințele de reglementare.”

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)