Monitorizand peste 135.000 de surse online, ZeList a realizat in perioada 1 iulie – 31 decembrie 2011 o analiza a sectorului financiar bancar din Romania in social media, in urma careia a conceput un top al celor mai prezente banci in social media. In metodologia analizei se precizeaza ca ZeList a considerat ca numarul de impresii posibile generate este un factor mai relevant decat numarul de aparitii, astfel observatiile prezentate in studiu au in componenta lor atat evaluarea cantitativa a expresiilor monitorizate (numar de aparitii) precum si evaluarea calitativa (viewership).

Top 15 banci din Romania in functie de numarul de impresii estimate conform ZeList se prezinta in felul urmator:  BCR (19.34%), UniCredit Tiriac Bank (17.78%), CEC Banc (10.99%), Banca Transilvania (10.58%), ING Bank (7.82%), Raiffeisen Bank (7.14%), Alpha Bank (3.67%), Bancpost (2.69%), RBS Bank (2.59%), Volksbank (2.49%), Piraeus Bank (1.93%), Citi Bank (1.64), OTP (1.32%) si Banca Romaneasca (1.29%).  In ceea ce priveste numarul de mentionari, brandul BCR a fost mentionat de 16.972 de ori, iar aproape o treime din numarul acestora a fost realizat prin intermediul retelelor sociale.

In ceea ce priveste numarul de mentionari, brandul BCR a fost mentionat de 16.972 de ori, iar aproape o treime din numarul acestora a fost realizat prin intermediul retelelor sociale. Pe locul 2 se claseaza Unicredit Tiriac Bank, care inregistreaza 15.157 de aparitii in social media, iar podiumul este incheiat de Banca Transilvania, care inregistreaza 8.507 mentionari in social media. Pe locurile urmatoare s-au clasat: CEC Bank (7.505 mentionari), ING Bank (7.353 mentionari), Raiffeisen Bank (6.115 mentionari), BRD (2.864 mentionari), Alpha Bank (2.745 mentionari), Bancpost (2.213 mentionari), Volksbank (2.057 mentionari), RBS Bank (1.999 mentionari), Piraeus Bank (1.310 mentionari), OTP Bank (1.057 mentionari), Citi Bank (912 mentionari) si Banca Romaneasca (896 mentionari).

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)