In primele 5 luni de la lansarea serviciului de rambursare a TVA, pagina web dedicata, www.brd.vat.taxback.com, a inregistrat peste 70.000 de accesari, si peste 700 de posesori de carduri business BRD s-au inregistrat pentru a beneficia de rambursarea TVA transfrontalier.

Majoritatea cererilor de rambursare, peste 70%, sunt pentru cheltuieli aferente delegatiilor si evenimentelor externe. Societatile de transport international de marfa/pasageri reprezinta in jur de 20%, restul solicitarilor fiind pentru servicii de eligibilitate fiscala internationala (inregistrare in scopuri de TVA, consultanta fiscala etc.). Pana in acest moment, cea mai mare suma de rambursat ajunge la 4.400 EUR.

Majoritatea statelor din care posesorii de carduri business BRD au solicitat returnarea TVA sunt membre UE: Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Franta, Germania, Italia, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria, insa s-au inregistrat si cereri pentru Elvetia si Turcia.

“Peste 90% dintre solicitanti nu erau informati ca rambursarea TVA transfrontaliera face parte dintre drepturile societatilor inregistrate in tarile membre UE, acestea avand posibilitatea de a economisi astfel pana la 27% din valoarea totala a cheltuielilor externe. Campaniile lansate de BRD si taxback.com pentru companiile detinatoare de carduri business s-au dovedit a fi un bun instrument de informare cu privire la oportunitatea si avantajele aferente serviciului de rambursare a TVA externa”, a declarat Alina Iosep, Directorul Directiei de Management al Produselor Corporate si IMM din cadrul BRD.

La sfarsitul anului 2011, BRD-Groupe Société Générale si taxback.com au lansat un parteneriat strategic dedicat posesorilor de carduri business BRD, prin intermediul caruia acestia beneficiaza de serviciul de recuperare a TVA-ului achitat pentru cheltuieli de afaceri in 36 de state din intreaga lume.

Recuperarea TVA-ului se poate realiza pentru o gama variata de cheltuieli precum: participari la targuri si conferinte, restaurant, cazare si protocol, transport, combustibil si servicii conexe, costuri publicitare / materiale promotionale si multe altele.

BRD – Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB. Banca are aproximativ 2,5 milioane clienti si opereaza o retea de peste 930 de unitati.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)