Banca Transilvania a lansat o noua campanie de shopping bancar, Un Mai Muncitoresc. Aceasta aduce clientilor, timp de o luna, avantaje la o parte din produsele si serviciile BT: credite, carduri, depozite, produse de asigurare, Internet Banking si Mobile Banking, operatiuni bancare etc. Oferta este adresata atat persoanelor fizice, cat si companiilor.

Conceptul vizual si de comunicare este o reinventare vintage, cu umor a semnificatiei zilei in care este lansat, Ziua Muncii.

Detalii:
·    Un Mai Muncitoresc se deruleaza in perioada 1 – 31 mai a.c., iar produsele cuprinse in oferta pot fi accesate atat online, pe siteul www.unmaimuncitoresc.ro, cat si in sediile BT.
·    Oferta consta in discount-uri si alte avantaje la o serie de credite, la cardurile de cumparaturi si de calatorii, depozite, BT24 Internet Banking și Mobile Banking, KidCont, BT Trade, Direct Debit si la asigurari.
·    De exemplu, in cadrul campaniei, creditele de nevoi personale cu dobanda fixa Practic BT au dobanda redusa, cuprinsa intre 9% si 10%; BT24 Internet Banking si Mobile Banking este gratuit pentru o perioada de 6 luni; emiterea cardului de cumparaturi STAR este gratuita, iar la prima tranzactie cu acesta se primesc 50 de puncte de loialitate, echivalente a 50 de lei. De asemenea, persoanele care aleg asigurarea de viata Aegon vor avea doua luni de gratuitate la prima de asigurare, iar clientii care aleg BT Trade vor beneficia de gratuitate la tranzactionare timp de 3 luni.

“Noua campanie a fost inspirata de succesul evenimentelor de shopping bancar lansate pana acum de Banca Transilvania, si anume Bank Friday si DragoBT. in luna mai, Banca Transilvania – Banca Oamenilor intreprinzatori devine Banca Oamenilor Muncitori, asa incat ii asteptam la banca noastra, fie online, fie in sediile din toata tara pe toti cei care doresc o experienta noua in colaborarea cu banca”, afirma Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente si Produse Retail in Banca Transilvania.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)