În perioada 23 iunie – 30 septembrie 2020, UniCredit Bank desfășoară o campanie de promovare a soluțiilor digitale pe care le oferă companiilor pentru a le susține în demersul de digitalizare și eficientizare a activităților. Este o campanie prin care UniCredit Bank își reafirmă hotărârea de a fi un partener al companiilor în realizarea lucrurilor care contează – mai precis, în implementarea acelor schimbări și soluții digitale necesare pentru a le permite să funcționeze și să se dezvolte în actualul context de business, dar și în viitor.

Ideea campaniei pornește de la realitatea nevoii de schimbare pe care a generat-o contextul începutului de an 2020, când numeroși antreprenori au trebuit să își adapteze rapid modelul de afaceri, integrând soluții de digitalizare pentru a continua să funcționeze. Pentru aceste companii, și pentru acelea care acum încep o transformare digitală, UniCredit Bank propune soluții digitale inovatoare care le permit să ajungă la cât mai mulți oameni din țară, dar și din afara ei, și să economisească timp și resurse. Campania de promovare este declinată prin proiecte OOH, pe radio și în mediul online.

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: “Prin strategia noastră și prin oferta de soluții digitale pe care o adresăm companiilor, promovăm un nou mod de a face business, care poate genera pentru clienții noștri importante economii de costuri și timp și, totodată, noi oportunități. În timpul crizei, acest lucru i-a ajutat să își continue activitatea, însă acest nou model de business digital rămâne valabil și eficient pe termen lung în noua normalitate.

De aceea, campania de promovare pe care o lansăm acum este construită în jurul a trei produse inovatoare dezvoltate de UniCredit împreună cu parteneri puternici din zona serviciilor digitale, Trans Sped și Mastercard – respectiv, semnatura electronică calificată, soluția pentru conectarea POS cu casa de marcat cu sistem de gestiune, și soluția de e-commerce”.

Soluțiile de semnătură digitală și respectiv conectare POS cu casa de marcat sunt oferite clienților în cadrul parteneriatului pe care UniCredit Bank îl are cu Trans Sped, furnizor de certificate digitale calificate cu chei criptografice păstrate în cloud de pe piața autohtonă.

UniCredit Bank a fost în 2019 prima bancă din România care a oferit clienților companii posibilitatea de a semna anumite documente în relația cu banca folosind o semnatură electronică calificată emisă de un furnizor autorizat din România, printr-un flux electronic integrat. Recunoscută pe deplin pe teritoriul României, al Uniunii Europene, SUA și al celorlalte țări care recunosc legislația europeană sau nord americană*, cu valoare juridică identică cu cea a semnăturii olografe, semnătura electronică calificată poate fi folosită și în relație cu alte părți – parteneri de afaceri sau instituții publice. Cu atât mai mult în actualul context, posibilitatea de a semna la distanță documente, în relația cu banca, partenerii de afaceri sau instituții ale statului, devine un beneficiu extrem de relevant. Clienții IMM beneficiază de unul până la trei certificate calificate gratuite ca parte a ofertei tranzacționale Creativ sau GeniusIMM oferite de UniCredit, în timp ce companiile cu peste 250 de angajați au acces la oferte personalizate pornind, de asemenea, de la trei certificate calificate gratuite. Detalii privind semnătura electronică calificată și beneficiile acesteia sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Pentru a susține antreprenorii în procesul de digitalizare și eficientizare a afacerii, UniCredit Bank le oferă posibilitatea ca atunci când achiziționează POS-uri de la bancă să opteze și pentru una din casele de marcat și/sau program de gestiune oferite de partenerii băncii, POS-ul și casa de marcat fiind automat legate. Clienții pot beneficia, în acest fel, de eficiență sporită, de simplificarea activității de gestiune și scăderea riscului de eroare și, totodată, de suport în relația cu autoritățile, fișierele XML care trebuie transmise lunar autorității fiscale fiind pregătite automat. Ca parte a ofertei tranzacționale Creativ sau GeniusIMM, clienții UniCredit Bank beneficiază de 20% reducere din prețul standard al pachetelor oferite de partenerii băncii pentru case de marcat și/sau software de gestiune. Detalii privind aceste produse sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Un alt produs digital important promovat în actuala campanie de comunicare este soluția de e-commerce dezvoltată de UniCredit Bank în parteneriat cu Mastercard, soluție care, prin cele două module disponibile – eGenius si eGenius WEB – acoperă nevoile oricărui tip de comerciant dornic să își extindă afacerea în mediul online. Soluția de e-commerce permite crearea rapidă a unei platforme de comerț electronic, efectuatea plăților pe internet într-o manieră sigură, rapidă (prin integrarea de plăți cu 3D Secure), de pe orice dispozitiv (mobil/laptop/in-app) și este potrivită atât companiilor fără experiență sau resurse IT specializate, prin modulul eGenius Web, cât și companiilor mari, cu IT dedicat, care doresc o soluție personlizată, prin modulul eGenius. Detalii privind soluțiile de e-commerce de la UniCredit sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Focusul principal al UniCredit rămâne și în continuare asupra direcției de digitalizare, în primul rând a companiilor, cât și în zona de persoane fizice, pentru care va continua să dezvolte produse și soluții care să le ofere acces din ce în ce mai facil la serviciile și operațiunile bancare.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)