UniCredit, cea mai mare bancă din Italia, a anunţat că se retrage complet de pe Facebook, și de pe toate canalele deţinute de reţeaua de socializare, începând cu data de 1 iunie 2019. Decizia este luată la nivel global, nu doar în România.

“Vă anunțăm că ne vom retrage complet de pe Facebook și de pe toate canalele sociale deținute de Facebook, începând cu data de 1 iunie 2019”, au anunțat vineri, oficialii UniCredit România.

De asemenea, UniCredit a suspendat orice fel de publicitate pe Facebook în martie 2018 din cauza preocupărilor privind modul în care au fost administrate anumite incidente prezentate în media.

“Aceste îngrijorări au rămas nerezolvate, așa că UniCredit a decis să își dezactiveze toate profilele pe Facebook și canalele sociale deținute de Facebook (Facebook, Messenger și Instagram) începând cu data de 1 iunie 2019″, se arată într-un comunicat transmis de reprezentanții UniCredit România.

Șeful Unicredit, Jean Pierre Mustier, a solicitat personalului să taie toate legăturile băncii cu Facebook, ca urmare directă a scandalului Cambridge Analytica.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)