UniCredit a anuntat reinnoirea si extinderea parteneriatului cu UEFA pentru sezonul 2015-2018 dupa 6 sezoane in care sponsorizarea UEFA Champions League s-a dovedit a fi un succes. Drepturile UniCredit de sponsorizare au fost extinse si asupra tuturor competitiilor mari organizate de UEFA. In acest fel, UniCredit devine Banca Oficiala a tuturor competitiilor organizate de UEFA si va sprijini UEFA Champions League, UEFA Europa League , finala UEFA Futsal Cup, Supercupa UEFA, UEFA Women’s Champions League si UEFA Youth League.

“Suntem mandri sa anuntam ca UniCredit va deveni Banca Oficiala a competitiilor de club ale UEFA. In ultimii ani, parteneriatul cu UEFA a devenit un factor puternic in atingerea obiectivelor noastre. Mai mult de 300 de campanii legate de UEFA, initiate de Grupul nostru, arata aprecierea de care se bucura aceasta actiune de sponsorizare pe pietele pe care activam si in filialele noastre.

Dupa ce brandul nostru a prins forta, acest pachet extins de drepturi ne permite sa ne indreptam atentia asupra afacerilor locale si spre intarirea brandurilor locale. Intelegerea ne va permite sa ajungem la si mai multi fani ai fotbalului din intreaga Europa, garantandu-ne vanzari suplimentare si oportunitati in managementul relatiilor cu clientii nostri”, a declarat Federico Ghizzoni, CEO UniCredit.

Guy-Laurent Epstein, Director de marketing al UEFA Events S.A., a adaugat: “UniCredit este de sase ani printre sponsorii nostri, si suntem incantati am reusit extinderea acestui parteneriat. Contributia si sprijinul UniCredit, in special in promovarea competitiilor noastre in Estul Europei, este extrem de pretuita. UEFA Champions League continua sa fie o platforma de sponsorizare de neegalat pentru partenerii nostri, si, adaugand si UEFA Europa League, suntem extrem de siguri ca UniCredit va avea oportunitati excelente pentru a beneficia de pe urma acestui parteneriat pe pietele in care sunt prezenti”. Pana acum, succesul angajamentului UniCredit ca sponsor, in termeni de notorietate de brand, imaginea brandului, implicarea clientilor si angajatilor si a tendintei de cumparare au contribuit in mare masura la indeplinirea de catre grup a asteptarilor sale ambitioase.

Extinderea pachetului privind drepturile de sponsorizare permite indreptarea atentiei catre sustinerea afacerii

Rolul sau viitor de Banca Oficiala a competitiilor organizate de UEFA permite UniCredit si pietelor sale locale accesul catre un numar si mai mare de fani ai fotbalului, datorita extinderii catre intregul pachet al Ligii Europei UEFA. Noul pachet de drepturi va garanta o si mai mare expunere mediatica, ceea ce va implica o crestere a vizibilitatii pe panourile publicitare de pe stadioane  pentru brandurile si produsele locale ale bancii. Mai mult, va permite UniCredit sa isi indrepte atentia catre afacerea de baza din momentul in care grupul va primi dreptul sa se foloseasca de promovarea unei game si mai mari de produse, incluzand promovarea platilor si cooperarii cu companiile de asigurari si providerii de transferuri de bani. Pentru urmatorul ciclu de sponsorizare, UniCredit va obtine in plus un alt drept exclusiv pentru evenimentele de pe terenul de joc, care va permite UniCredit sa trimita pana la cinci copii care sa ii insoteasca pe arbitri pe teren inaintea fiecarui meci din UEFA Champions League. Pe langa Turul Trofeului UEFA Champions League, UniCredit a dobandit dreptul de a reactiva si Turul Trofeului UEFA Europa League daca finala acesteia se va disputa intr-una din tarile pe care este prezenta puternic UniCredit.

Javier Zanetti a fost incantat sa fie Ambasadorul Oficial al UniCredit pentru finala UEFA Champions League

“UniCredit s-a aratat un partener de incredere a UEFA Champions League timp de 6 ani. Ma uit in urma la cariera mea indelungata si plina de succese in slujba unui singur club de fotbal, dupa ce am plecat din Argentina, si la faptul ca am experimentat semnificatia loialitatii si a puterii unui parteneriat strans. Sunt incantat sa contribui la aceasta finala si la parteneriatul UniCredit cu Liga Campionilor UEFA”, a spus Javier Zanetti, Ambasadorul Oficial UniCredit pentru finala UEFA Champions League 2015.

UniCredit si Liga Campionilor UEFA apreciaza cei sase ani de parteneriat strans

Stimulata de activele valoroase si de un plan complex de marketing, UniCredit a generat un venit de 225% din costurile comparabile dupa cinci sezoane de sponsorizare si a reusit sa obtina o crestere constanta a atractivitatii brandului  si a tendintei de achizitionare a produselor sale. Cercetarile de piata intreprinse in tarile in care este prezenta UniCredit pentru verificarea eficacitatii actiunii de sponsorizare de catre banca a UEFA Champions League au dezvaluit cresteri semnificative. Liga Campionilor UEFA este una dintre caile principale prin care celor care nu sunt inca clienti ai Grupului li se ofera ocazia sa interactioneze cu banca. In toate tarile in care suntem prezenti, in afara de una, parteneriatul UniCredit cu UEFA este unul dintre principalele trei puncte de contact cu Grupul, lucru mentionat de aproape o treime din intervievati.

Sponsorizarea este astfel o metoda relevanta prin care non-clientii se familiarizeaza si isi stabilesc preferinta fata de brandurile noastre (atat familiaritatea cu brandul cat si preferinta sunt mai mari decat media cu aproape 20% printre persoanele intervievate care stiu de parteneriatul cu UEFA).  Uitandu-ne la cei care deja sunt clienti ai UniCredit, sponsorizarea UEFA Champions League  a determinat cresterea preferintei lor pentru brand cat si intentia de a-l recomanda (mai mare cu pana la 10% printre persoanele intervievate si care stiu de parteneriat).

Mai mult, UniCredit a prezentat in acest an oportunitati exclusive si extrem de atractive intre care:

• al sasea Tur al Trofeului UEFA Champions League cu escale in Slovacia, Austria, Croatia si Serbia, care au generat noi contacte in valoare aproximativa de 650 de milioane

• Cooperarea cu Panini – implicarea in canalele de Facebook ale UniCredit legate de Colectia Virtuala UEFA Champions League, a crescut cu 296%, in comparatie cu sezonul anterior.

• Cu Moneda Oficiala a UEFA Champions League, oportunitatea exclusiva de a-i da moneda arbitrului chiar inaintea inceperii partidei, a fost folosita in activitati de marketing pe 12 piete UniCredit.

• Explozia Finala de Confetti – UniCredit a primit dreptul de a distribui ploaia de confetti care a plutit prin aer deasupra castigatorilor finalei UEFA Champions League din 2015.

• “Drumul catre Berlin”: HypoVereinsbank, membru al grupului UniCredit, a lansat o tulburatoare campanie care a vizat finala UEFA Champions League in toate sucursalele Hypovereinsbank si pe retelele de socializare. UniCredit si Hypovereinsbank au oferit unor invitati speciali ocazia sa joace pe Olympiastadion la o zi dupa marea finala.

Despre UniCredit

UniCredit este un grup financiar european, cu o retea internationala intinsa in 50 de piete. Cu aproximativ 8500 de sucursale si 147.000 de angajati care se adreseaza unui numar de peste 32 de milioane de clienti, Grupul are operatiuni comerciale bancare in 17 tari si active de 900 de miliarde de euro.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)