Veneto Banca lansează o campanie promoţională de finanţare adresată persoanelor juridice. Până la 31 iulie 2016, întreprinderile mici şi mijlocii, operatorii din sectorul agricol și persoanele fizice autorizate pot obține credite pe termen scurt şi mediu, destinate finanțării activității curente, refacerii stocurilor de marfă sau de materie primă, efectuării de plăţi către furnizori, precum şi pentru realizarea de investiţii specifice activităţii pe care o desfăşoară.
Pentru creditele pe termen scurt, cu durată de până la un an şi valoare maximă acordată de 100.000 euro (sau echivalentul în lei), rata anuală de dobândă pentru finanţarea în lei este Robor la 3 luni + 2%, iar pentru finanțarea în euro aceasta este Euribor la 6 luni + 2,50%.
Pentru realizarea de investiții, clienții pot accesa până la 500.000 de euro (sau echivalentul în lei) pe o durată de până la 4 ani ce include o perioadă de grație de 3 luni, rata anuală de dobândă fiind Robor la 3 luni + 2,25% pentru finanțarea în lei, respectiv Euribor la 6 luni + 2,75% pentru finanțarea în euro.
Plafonul inițial pus la dispoziție pentru această campanie este de 45 de milioane de lei.
«Veneto Banca România continuă să sprijine sectorul economic printr-o ofertă avantajoasă de creditare adresată întreprinderilor mici și mijlocii. Beneficiile acestei oferte ne determină să credem că plafonul disponibil va fi epuizat înainte de termen și ca acesta constituie un instrument important pentru creşterea şi dezvoltarea afacerilor”, a declarat Roberto Broggini, noul Director al Veneto Banca România.
Comisionul de analiză pentru ambele tipuri de credite este de 0,25% din valoarea finanțată, în timp ce comisionul anual de administrare este de 0,25% pentru creditul pe termen scurt și de 0,50% pentru creditul de investiții.
 
Veneto Banca România
Veneto Banca este prezentă în România din anul 2000, an în care a achiziționat Banca Italo Romena, care a fuzionat prin încorporare în banca mamă în 2014.
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)