Volksbank Romania vizeaza consolidarea segmentului corporate, urmarind sa-si dubleze cota de piata pana in 2018, la 3%, prin deschiderea a 10 centre de business in tara, se arata intr-un comunicat de presa remis de institutia de credit.

Volksbank va avea centre de business corporate in Cluj, Timisoara, Oradea, Sibiu, Brasov, Ploiesti,  Constanta, Iasi si doua in Bucuresti. Primul centru va fi inaugurat in luna septembrie, in Cluj, unde clientii vor beneficia de consultanta de specialitate si servicii dedicate.

Lansarea celor 10 centre de business din tara se va face in cadrul unor conferinte regionale cu tema „Romania pe profit”, unde reprezentantii Volksbank alaturi de oamenii de afaceri locali vor incerca sa gaseasca solutii pentru sustinerea companiilor romanesti.

“Noul Resort de Business dedicat persoanelor juridice urmareste sa identifice solutiile financiare cele mai potrivite pentru contextul macroeconomic actual. Prin dezvoltarea centrelor regionale, ne dorim sa crestem gradul de accesibilitate al firmelor la produse specifice, sa sprijinim dezvoltarea antreprenorilor si capitalului romanesc, dar si consolidarea relatiei de afaceri cu companiile ce apartin unor grupuri de investitori straini ”, a declarat Bogdan Neacsu, noul Vicepresedinte Volksbank al segmenului Clienti Corporate si IMM.

Volksbank vizeaza pentru acest an o crestere cu 20% a business-ului corporate si urmareste sa devina “Home bank” pentru o cincime din clienti. Banca avea la finalul anului trecut cu 12% mai multi clienti corporate fata de 2012, gestionand imprumuturi de aproximativ 507 milioane de euro in decembrie 2013, reprezentand 20% din portofoliu.

“Sectorul corporate si IMM incepe sa se trezeasca din criza si este foarte important sa facilitam accesul la finantare, care sa le permita firmelor sa continue sa creasca.  Anul 2014 are premise sa fie anul relansarii creditarii pe acest segment, avand in vedere scaderea succesiva a dobanzilor, pana la minime istorice”, a mai spus Neacsu.

Pentru acest an, Volksbank a alocat fonduri de aproximativ 150 milioane de euro pentru finantarea companiilor, in special IMM-uri, iar pana in anul 2018, banca a bugetat active de 940 milioane de euro pentru acest segment.

Despre Volksbank Romania

Fondata in anul 2000, Volksbank Romania este o institutie financiara cu origini austriece, care deserveste peste 190.000 de clienti, fiind una dintre cele mai importante 10 banci de pepiata locala, cu active de 3.1 miliarde Euro (Decembrie, 2013). Banca are 135 de sucursale, acoperind cele mai importante arii ale tarii. Ca banca universala, Volksbank oferaastazi o gama completa de produse si servicii, destinate tuturor categoriilor de clienti: personae fizice, companii mici si mijlocii si corporatii mari. Volksbank isi propune sa ofere produse financiare competitive si consiliere clientilor sai, actionand ca un partner de incredere al acestora.

Editor BankingNews

Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.

Leave a Reply

  • (not be published)