Volksbank Romania lanseaza o noua campanie, prin care rasplateste clientii care isi deschid depozite la termen, pe 6 sau 12 luni, cu premii in valoare de peste 400.000 Lei, printre care un Volkswagen Tiguan. Astfel, in perioada 1 august – 31 decembrie 2014, toti clientii persoane fizice care constituie un Depozit Sigur pe 6 sau 12 luni, in Lei sau Euro, de minim 15.000 Euro, respectiv 67.500 Lei, intra automat in tragerea la sorti pentru cele peste 300 de premii oferite de Volksbank.

Mai mult decat atat, pentru depozitele deschise prin Internet Banking, clientii beneficiaza de o rata a dobanzii mai mare, cu pana la 0,15 puncte procentuale pentru depozitele in Lei, respectiv 0,1 puncte procentuale la Euro.

Prin aceasta promotie Volksbank doreste sa incurajeze economisirea pe termen lung si sa-si ajute clientii sa-ti indeplineasca visurile, fie ca este vorba de o vacanta relaxanta, de achizitionarea unui aparat electronic mult dorit sau chiar de castigarea unei masini la care viseaza.

Premii campanie Depozite Castigatoare
– 1 Volkswagen Tiguan (R-Style 2.0 TDI DSG 4M, 140CP/103kW, Cutie automata de viteze, in valoare neta de 30.400 EUR, inclusiv TVA);
– 10 vouchere vacanta in valoare de 5.000 lei;
– 50 vouchere eMag in valoare de 2.000 lei;
– 250 vouchere eMag in valoare de 500 lei.

 

Detalii promoţie

Suma minimă depozit

Ce pot câştiga clienţii

Voucher eMag în valoare de 500 lei Voucher eMag în valoare de 2.000 lei Voucher vacanţă în valoare de 5.000 lei Volkswagen Tiguan
15.000Euro/67.500 Lei

x

 

 

 

30.000 Euro/135.000 Lei

x

x

 

 

50.000 Euro/225.000 Lei

x

x

x

 

100.000 Euro/450.000 Lei

x

x

x

x

 

Rate dobândă Depozitul Sigur

Tip depozit

6 luni

12 luni

Depozite in Lei constituite prin Internet Banking

3,85%

4,05%

Depozite in Lei constituite in sucursala

3,70%

3,90%

Depozite in Euro constituite prin Internet Banking

2,60%

2,70%

Depozite in Euro constituite in sucursala

2,50%

2,60%

 

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)