Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot afla informaţii despre conturile firmei de la chatbot-ul Raul inclusiv pe WhatsApp, pe lângă Facebook Messenger sau Skype, cum era până acum, se menționează într-un comunicat de presă remis de instituția de credit. Informaţii precum IBAN, soldul contului, cecuri şi bilete la ordin pot fi aflate instant, 24h/7, prin telefon.

Ca şi alte proiecte anunţate de bancă în martie şi aprilie a.c., lansarea a fost prioritizată de Banca Transilvania pentru a ajuta clienţii să facă #bankingdeacasă, de această dată prin una dintre cele mai familiare aplicaţii de pe telefon, WhatsApp. Prin chatbot, banca şi clienţii se întâlnesc online, acolo unde aceştia sunt deja, iar printre mesaje către prieteni sau familie, îi pot scrie şi lui Raul.

Raul este primul chatbot pentru antreprenori din România, lansat în 2018. Acum a devenit inclusiv primul chatbot care comunică prin WhatsApp informaţii financiare, iar pentru dezvoltarea lui Banca Transilvania a colaborat cu Vonage şi cu Druid. Vonage este lider global pe piaţa soluţiilor de business în cloud, specializat pe soluţii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video şi voce, iar Druid este companie românească specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali, cu care BT colaborează deja şi pentru alte proiecte digitale.

Pentru a comunica prin WhatsApp cu Raul, este necesară salvarea în agendă a numărului de telefon 0757 080 006.
Ce informaţii pot afla antreprenorii de la chatbotul Raul:
• soldul contului curent şi a cardului în lei și valută;
• IBAN-ul contui curent şi a contului de card lei și valută;
• soldul punctelor de loialitate pentru cardurile de credit;
• obligațiile de plată la cardurile de credit, respectiv la credite;
• despre cecurile şi bilete la ordin de plată;
• popriri pe cont;
• despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT și extraopţiuni;
• cursul valutar.

Securizarea informaţiilor este făcută de WhatsApp, prin criptare integrală.

Până acum, Raul a oferit antreprenorilor aproape 270.000 de răspunsuri, în special prin Facebook. Ei au fost cel mai interesanţi de informaţii despre soldul conturilor şi cu privire la obligaţiile de plată pentru carduri.

Banca Transilvania are cinci chatboţi în echipă, dintre care trei sunt asistenţi online pentru clienţi: Raul, Livia – pentru clienţii persoane fizice şi Ino – care ajută cu informaţii despre amânarea ratelor.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)