Banca Transilvania vine cu o surpriza in social media, in cadrul campaniei „Fa acum ce visezi de mic! Daca nu acum, atunci cand?” pentru promovarea cardului de cumparaturi MasterCard Forte si a Programului StarBT. Este vorba de lansarea unui joc de tip „quiz” (intrebari & raspunsuri), dedicat in exclusivitate celor peste 185.000 de fani pe care banca ii are pe Facebook.

Cine isi doreste o bicicleta sau o chitara – asa cum este si cazul Zanului BT in spotul tv al campaniei bancii, difuzat in aceasta perioada la posturile de televiziune – are acum ocazia de a castiga. Inclusiv premiile puse in joc au legatura cu campania Bancii Transilvania, iar pe langa bicicleta si chitara vor putea fi castigate 10 vouchere eMag, fiecare a cate 250 lei. Pentru a intra in concurs, o persoana trebuie sa raspunda corect la 10 intrebari despre  Programul StarBT (www.starbt.ro), program din care face parte si MasterCard Forte si care se adreseaza persoanelor care au carduri de credit BT.

Persoanele care solicita bancii un produs MasterCard Forte in perioada cuprinsa intre 1 aprilie si 30 iunie beneficiaza de 3 luni de gratie, 3 luni de puncte duble Star BT si de costuri 0 de emitere.
Banca Transilvania are pe Facebook cea mai mare comunitate de fani dintre banci, conducand detasat in respectiva retea de socializare.

·    Link joc Facebook:
https://www.facebook.com/BancaTransilvania/app_158954387597454

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)