Facilitati pentru romanii de pretutindeni de la BT

Banca Transilvania facilitează accesul românilor de pretutindeni la serviciile sale şi la asistenţa oferită de echipa Call Center prin lansarea unui număr de telefon dedicat, +40264 303 003, non-stop.

Facilitarea accesului românilor la banking – indiferent de ţara în care lucrează sau studiază – este asigurată de Banca Transilvania şi prin soluţiile de banking la distanţă, BT Pay, BT24, NeoBT, BT Visual Help, respectiv chatboţii Livia, Raul şi Ino, pentru:
👉 Conturile deschise la BT: deschidere cont 100% online (NeoCont), vizualizare sold şi tranzacţii, obţinere extras de cont, listă de IBAN-uri;
👉 Carduri BT: modificarea limitelor de tranzacţionare, blocare şi reemitere, autorizare plăţi online prin BT Pay;
👉 Plăţi şi transferuri către conturile sau cardurile proprii sau către alte persoane cu conturi la alte bănci din România sau din alte ţări;
👉 Acces la informaţii despre credite, depozite, conturi de economii etc.

Prin soluţiile de self-banking, Banca Transilvania contribuie la incluziunea financiară a românilor de pretutindeni, prin acces la servicii şi produse de ultimă generaţie.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)