Banca Transilvania lanseaza o noua campanie de shopping bancar. De Ziua iubitorului declarat de cafea banca oferă discount la Creditul de nevoi personale si cu un cadou in puncte STAR pe cardul de cumparaturi STAR Forte pentru cei care aplica online, pe pagina dedicata.

Campania are loc in perioada 1 – 5 aprilie a.c. si este atat pentru clientii BT, cat si pentru cei care doresc sa lucreze de acum inainte cu Banca Transilvania.

Avantajele aduse de campanie:

Potrivit bancii, discount la Creditul de nevoi personale vine cu o dobanda fixa de 7,5 puncte procentuale si comision de analiza zero pentru:

  • Creditul de nevoi personale in varianta clasica (in loc de 9,9 puncte procentuale pentru clientii care primesc veniturile in cont BT, respectiv 10,9 pentru celelalte persoane);
  • Creditul de nevoi personale cu asigurare de viata si somaj (in loc de 9,5 puncte procentuale pentru clientii care primesc veniturile in cont BT, respectiv 10,5 puncte procentuale pentru celelalte persoane). 150 de lei in puncte STAR pe cardul de cumparaturi STAR Forte achizitionat de la banca in cadrul acestei campanii. Punctele pot fi folosite ulterior pentru cumparaturi la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR de la Banca Transilvania, unde beneficiaza de cumparaturi in pana la 18 rate fara dobanda sau de puncte STAR care reprezinta pana la 15% din valoarea cumparaturilor.

„Am ales pentru aceasta campanie doua dintre cele mai de succes produse ale bancii, imprumutul pentru planuri personale si cardul de cumparaturi, asa incat suntem siguri ca promotiile vor fi apreciate de clienti. Oferta noastra este pentru cei care stiu ca un plan bun sau o sesiune de shopping incepe si continua cu o cafea buna. Campania este un proiect dezvoltat in-house, in care fiecare etapa a mers foarte bine cu cofeina si cu zamBT.” – declara Sergiu Mircea, Director Marketing & Comunicare, Banca Transilvania, intr-un comunicat de presa.

Cum arata oferta BT

Din 1 pana in 5 aprilie Bt sarbatoreste Ziua iubitorului declarat de cafea si ti-a pregatit o oferta mai tare ca un ristretto.

Oferta la Creditul de nevoi personale cu rata fixa:

dobanda 7.5%, in loc de dobanda de 10.9%
zero comision de analiza
poti opta pentru asigurarea de viata si somaj
poti obtine pana la 100.000 lei

Daca incasezi veniturile intr-un cont BT, pentru un credit de nevoi personale in valoare de 20.000 lei, cu dobanda fixa pe toata perioada de creditare (7.5%), contractat pe o perioada de 5 ani, platesti o rata lunara de 399,76 lei, numarul ratelor fiind 60.

In acest caz, DAE (Dobanda Anuala Efectiva) va fi de 7,76%, costul total al creditului este 3,944.17 lei, iar valoarea totala platibila va fi de 23,944.17 lei.
Poti lua credit pe o perioada de min. 2 luni – max. 60 luni.

Cardul de cumparaturi STAR Forte: La un credit de 10.000 lei, cu durata de 5 ani, dobanda fixa este de 24%/an, iar dobanda anuala efectiva (DAE) calculata in situatia retragerii integrale a liniei de credit de la un bancomat BT, dupa acordare, cu plata ulterioara lunara a dobanzii pentru creditul angajat este de 26,77%/an. Costul total al creditului este de 12.045 lei, iar valoarea totala platibila este de 22.045 lei.
Poti lua credit pe o perioada de min. 2 luni – max. 60 luni.

Banca Transilvania & 5 To Go ies împreună la cafea

Partenerul BT in aceasta campanie este 5 To Go, cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est si cea mai accesata franciza din Romania. Cei care cumpara cafea in perioada 1 – 5 aprilie a.c. la una dintre 90 de cafenele 5 To Go din tara primesc un cod, care, odata inregistrat online pe pagina campaniei BT, poate aduce o cafea cadou. Banca Transilvania a sustinut cu finantare, chiar de la inceput, franciza 5 To Go, un brand 100% romanesc. Cele doua branduri sunt parteneri intr-o serie de proiecte, cum sunt:

Bucurestiul Intreprinzator – program dedicat celor care fac din Bucuresti capitala antreprenoriatului romanesc;
Mentorat pe bune – serie de intalniri intre antreprenori din tara;
UberGreen – serviciu de transport cu masini 100% electrice, in cadrul caruia BT si 5 To Go acopera o parte din costul de leasing al masinilor.

Banking + shopping = shopping bancar online

Banca Transilvania a lansat in Romania, in 2014, conceptul de shopping bancar online. Acesta inseamna campanii de reduceri si alte beneficii la diferite servicii si produse din oferta BT. Tematica este inspirata din trenduri, evenimente sau sarbatori, banca lansand pana acum campanii precum: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet si Ziua Barbosilor.

Editor BankingNews

Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.

Leave a Reply

  • (not be published)