Banca Transilvania vine pe piata cu o oferta dedicata IMM-urilor: gratuitate timp de 12 luni la servicii pentru noii clienti, precum si discount-uri destinate IMM-urilor care lucreaza deja cu BT. Banca Transilvania sustine ideile de afaceri prin servicii financiare accesibile si prin incurajarea folosirii de catre antreprenori a canalelor alternative in colaborarea cu BT, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

Detalii:
· IMM-urile care aleg in perioada 24 februarie – 31 martie a.c. sa lucreze cu Banca Transilvania beneficiaza de gratuitate, timp de 12 luni, la toate serviciile necesare inceperii unei afaceri sau dezvoltarii unor idei de business.
· Oferta Bancii Transilvania se refera la gratuitate pe o perioada de 12 luni la primele 10 operatiuni bancare/luna; pentru abonament pe un an la BT24 Internet Banking si Mobile Banking, respectiv pentru deschiderea si administrarea contului curent.
· Prin aceasta oferta sunt incurajate recomandarile: daca un client IMM nou recomanda bancii alte trei IMM-uri prin intermediul site-ului www.totulpentruimm.ro, acesta va avea acces la servicii BT gratuite pe o perioada mai mare, adica timp de doi ani, in loc de unul.
· IMM-urile care lucreaza deja cu BT beneficiaza de pachetele de produse IZI/IZI+ cu 50% discount, la prețul de 10 lei, respectiv de 20 lei, pe o perioada de 12 luni de la accesarea acestora.
· Oferta este destinata inclusiv persoanelor fizice deoarece antreprenorii care reprezinta firmele care devin clienti BT in cadrul acestei campanii vor beneficia de gratuitati la o parte din serviciile bancii.
· Aproximativ 177.000 de IMM-uri sunt clienti ai Bancii Transilvania, reprezentând 40% din intreprinderile mici si mijlocii active din România.

Ömer Tetik, Director General:  tintim o crestere cu 8% privind creditarea IMM si lansarea a 5 produse noi, dedicate antreprenorilor”
“Sustinem IMM-urile nu doar ca institutie de creditare, dorim sa fim partenerul de afaceri al acestora, prin serviciile financiare oferite si prin accesul facil la canale alternative. Din acest punct de vedere suntem un trendsetter in colaborarea cu clientii si viitorii clienti IMM, contribuind la cresterea gradului de bancarizare a acestora, fiscalizare si eficientizare. In 2015 tintim o crestere cu 8% privind creditarea IMM si lansarea a 5 produse noi, dedicate antreprenorilor”.

Andrei Dudoiu, Director General Adjunct – Companii, Banca Transilvania:
“Specializarea, echipa si focusul ne-au ajutat ca in 2014 sa acordam credite noi pentru IMM-uri, in valoare de 6,8 miliarde lei, suma care depaseste valoarea portofoliului de credite IMM al Bancii Transilvania de dinainte de criza, din 2008. Tot anul trecut am deschis 15.000 de conturi IMM noi, iar rulajele prin banca noastra au depasit 100 de miliarde lei”.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)