Banca Transilvania a ales firma de consultanta A. T. Kearney pentru a structura procesul de integrare Volksbank Romania in cadrul BT. In prezent este in derulare etapa de obtinere a autorizatiilor din partea BNR si a Consiliului Concurentei.

Avand peste 90 de ani de traditie in consultanta, A.T. Kearney este prezenta in 40 de tari din intreaga lume, fiind activa in Romania de peste 10 ani.

Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania, declara: “Ne bucuram sa colaboram cu A.T. Kearney in cel mai important şi ambitios proiect din 2015 al Bancii Transilvania. Pentru reusita acestuia au fost formate deja echipe mixte, cu responsabilitati in domenii cheie, cu persoane din BT, Volksbank Romania si consultanti cu experienta inclusiv internationala, de la A.T. Kearney”.

Stefan Marcu, Director, A.T. Kearney, afirma: “Suntem onorati sa facem parte din acest demers curajos initiat de Banca Transilvania. Pentru noi aceasta colaborare reprezinta rezultatul unui efort sustinut şi al experientei acumulate in sectorul bancar, atat in Romania, cat şi in regiune. A.T. Kearney a delegat deja o echipa care va sprijini BT in planificarea integrarii pe toate ariile cheie. Vedem in acest proiect o oportunitate de a contribui la dezvoltarea sustenabila a sectorului bancar romanesc şi de a transforma achizitia intr-un best practice”.

Banca Transilvania a semnat, in decembrie 2014, un angajament ferm pentru achizitionarea a 100% din actiunile Volksbank Romania. La finalul lunii ianuarie a.c., BT a primit derogarea Consiliului Concurentei, ca urmare a demersului sau de a se putea implica in gestionarea creditelor in franci elvetieni de la Volksbank Romania. Datorita derogarii, Banca Transilvania va putea prezenta clientilor Volksbank Romania care au credite in franci elvetieni o oferta, la inchiderea tranzactiei, in aproximativ doua luni. Tot atunci va incepe integrarea Volksbank Romania in structura Bancii Transilvania.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)