Singurele institutii de credit din tara noastra care ar trebui sa aiba o strategie de furnizare de servicii universale sunt cele care au o cota de piata de cel putin 3-4%, in timp ce restul ar trebui sa aleaga una sau mai multe nise, in care sa activeze, considera Kevin von Gamm, Chief Sales Officer (CSO) in cadrul companiei de consultanta de management si IT “Capgemini” Romania. “Sa fii o banca universala presupune sa oferi intreaga gama de servicii bancare, iar acest lucru este costisitor. Pentru bancile mari, cu prezenta la nivel national, o astfel de abordare are sens, pentru ca dispun de reteaua necesara”, a declarat domnia sa pentru Ziarul Bursa.

Opinia fostului bancher despre o piata in decadere, citesti aici

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)