Dominic Bruynseels, seful BCR, a fost cel mai mediatizat CEO al unei companii din Romania, in perioada noiembrie 2011-februarie 2012. Clasamentul se regaseste in studiul “sefii din economia romaneasca in media”, realizat de mediaTrust Romania, in perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012.  Studiul prezinta directorii executivi ai celor mai importante companii din Romania (listate de catre Ziarul Financiar in anuarul celor mai mari companii in functie de active in 2010), care apar cel mai des in presa scrisa. In clasament urmeaza Steven van Groningen, CEO la Raiffeisen Bank, si Mariana Gheorghe, seful Petrom. Clasamentul a fost realizat in baza aparitiilor din media, fiind luate in considerare informatii despre sefii monitorizati, cat si comentarii ale acestora aparute in media. Materialele promotionale si publicitatea de orice fel nu au fost luate in calcul.

Lista celor mai mediatizati CEO

Dominic Bruynseels, CEO al BCR, a fost cel mai mediatizat executiv in perioada analizata, 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012. Acesta a avut 60 de aparitii in presa in perioada masurata.

Steven van Groningen, CEO la Raiffeisen Bank, urmeaza in clasament, cu 53 de aparitii, si Radu Ghetea, CEO la CEC Bank, cu 40 de aparitii in presa.

Mariana Gheorghe, CEO la Petrom, a avut 30 aparitii in perioada antementionata, Jerome Olive, CEO la Automobile Dacia, a avut 12 aparitii, relativ la aceeasi perioada, in timp ce Inaki Berroeta, CEO la Vodafone, doar 11.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)