Compania austriaca Eurobrand, specializata în servicii de consultanta si evaluare a marcilor si patentelor a dat publicitatii TOP 100 cele mai valoroase branduri din lume. Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de eurobrand, potrivit caruia cele mai de valoare 10 marci din lume apartin companiilor americane.

 

In topul brandurilor valoroase regasim si 13 nume rasunoatoare din domeniul financiar, majoritatea fiind banci.

Cand analizam bradurile din piata fianciara, cel mai valoros nume in TOP este “chinezesc””. Se situeaza in top pe locul 23 si apartine bancii ICBC, evaluata la 24 miliarde dolari.
Tot o “chinezarie” regasim si pe locul 33, urmatoarea banca din Top 100.  China Contructioin Bank este evaluata “doar” la 18 mld dolari.
Pe locul trei este Wells Fargo, un furnizor american de servicii bancare, evaluat la 16 mld. dolari.

HSBC, cea mai mare banca din lume (dupa active) este si prima banca europeana prezenta in Top. Situata pe locul 52, banca este evaluata la peste 15 mld.dolari si este urmata indeaproape de Bank of America – locul 55, Agricultural Bank of China – locul 57 si American Express – locul 58.

Citigroup,  o regasim pe locul 64, evaluata la 13 mld. dolari, urmata de Bank of China.

Visa este evaluata la putin peste 12 mld dolari si o regasim in top la pozitia 72.
Pe l0cul 74 gasim ITAU, banca braziliana cotata la 11 mld. dolari.
Deutsche Bank se situeza pe locul 79 cu putin peste 11 mld. dolari.
Locul 92 este ocupat de francezii de la BNP Paribas.
Topul brandurilor bancare este incheiat de americanii de la JPMorgan Chace pe locul 96.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)