BCR a inregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email, cu peste 25% mai mult decat anul 2011. Anul 2013 deja prefigureaza o crestere fata de dimensiunea activitatii de anul trecut, tinand cont ca in primele doua luni s-au primit deja mai multe solicitari decat in perioada similara a anului 2012.

Pe langa partea de tranzactionare si suport in tranzactionare la distanta, a doua functionalitate majora a Contact Center se refera la consilierea si vanzarea la distanta. Clientii si potentialii clienti ai bancii pot solicita informatii despre toate produsele si serviciile din oferta BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de Plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de banca.

De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii se inregistraza o crestere de 4 ori mai mare a numarului clientilor interesati de facilitatile oferite, carora consilierii InfoBCR le-au stabilit intalniri pentru achizitionarea pachetelor la unitatile preferate de acestia.

Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clientii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzactii in valoare de aproximativ 374 milioane lei, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent.

„Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte usoara intrucat se axeaza pe canalele directe oferite de BCR precum internet si phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat sa se deplaseze la banca pentru a face diverse operatiuni, ci poate efectua tranzactiile direct de acasa si din orice locatie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. In viitorul apropiat avem in vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar si introducerea unor noi canale de comunicare cu clientii nostri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

Utilizatorii de carduri BCR si de servicii bancare ce ofera acces bancar la distanta (phone banking, internet si mobile banking) beneficiaza prin intermediul Contact Center BCR, de suport tehnic si de urgenta prin intermediul consilierilor BCR Asistenta, acestia fiind 24/7 la dispozitia clientilor bancii. Prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, clientii au acces oricând la produsele detinute, beneficiind in acelasi timp de spijinul consilierilor Contact Center in efectuarea prin telefon, a operatiunilor bancare dorite.

BCR ofera, in prezent, clientilor sai 3 variante de pachete de cont curent si anume: ClasiCont BCR – cel mai accesibil pachet care ofera acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care platesc facturi, transfera bani si constituie depozite, inclusiv prin internet si telefon si TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clientilor pasionati de plata cu cardul si de utilizarea internet bankingului, oferind un numar nelimitat de tranzactii intra si interbancare cu comision zero.

Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.

Leave a Reply

  • (not be published)